Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No johan on miehellä mittaa!

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110120595475_vi.shtml

onko tässä se "ase" jota jokainen nainen salaa haluaa?

Kommentit (13)

Vierailija

nyt vaan odottelemaan, kuinka monta aloitusta av:n kiimakolot tästä kuvasta tekevät. vasta kolme bongattu tähän mennessä

Vierailija

Olenkohan ainoa jonka mielestä kaverin terska näyttää kummallisen pyöreältä, ihan kuin golfpallo. Ja kivekset taas on suuret kuin suolapähkinät. Kuitenkin melko noloa esitellä vehkeitään olipa ne miten suuret tai pienet tahansa. Ja ei, en ole kateellinen. Olen ihan tyytyväinen runkkaamisvehkeeseeni, ei sillä koolla runkatessa ja kustessa mitään tee. Naisten kanssa se taas aina on liian pieni tai suuri, koskaan ei ole sopiva.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Tuollainen meisseli aiheuttaisi sisäisiä vammoja naisen vaginassa, joten ei tuota voi oikein suositella jos seksuaaliterveys kiinnostaa tipan vertaa.

Vierailija

Kiinnostaa tietää osaako yhtään integraalilaskentaa. Iso muna, räppääminen ja kovaa juokseminen ei neekereille ole koskaan ollutkaan ongelmallista. Sanakirjassa epäonnen huippu on pienimunainen neekeri. Komea kuva on kyllä.

Vierailija

Minä uskon vasta kun noi kalsarit poistetaan. Siellähän voi olla vaikkapa talouspaperirullan hylsy villasuksaa ja tennispallo päässä.Toki olen kateellinen kun poikaystävällä on tuskin 80 tuosta huijauksesta. Sillä on vain 18 cm pitkä ja 15 cm ympärys. Onneksi riittää minulle ihan hyvin.

N33

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat