Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset haluavat aina kieltää tuntevansa inhimillisiä tunteita, jotka osoittavat heidän heikkoutensa?

Vierailija
01.11.2015 |

Tarkoitan esim. niitä jotka sanovat etteivät ole koskaan olleet kateellisia kenellekään mistään tai että jos väittelevät jonkun kanssa jostain ja selviää myöhemmin että oli itse oikeassa ja toinen väärässä, sekään ei mukamas tunnu miltään?
Totta helvetissä tuntuu hyvältä olla oikeassa! Ja aivan varmasti jokaikinen meistä on ollut joskus kateellinen. Miksi jotkut kieltävät tuntevansa näinkin inhimillisiä tunteita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön keskustelun avaus. Sama, kuin joku väittäisi, että kyllä kaikki ovat lihavia, eivät vaan sitä myönnä heikkouttaan. En ole kateellinen, olen yrittänyt samaistua kateellisiin tunteisiin, mutta ei lähde. Aivan turha tunne. Ja lisäksi olen kaiken saanut, mitä olen tavoitellut, joten miksi kadehtia muita. Jos joku on mahdollista jollekin, se on mahdollista myös jollekin toiselle. Itsestään ei kyllä mitään tapahdu, vaan tavoitteiden saavuttaminen vaatii joskus vuosien kovaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan