Mitä miehenne juttelee seksin aikana?

Vierailija

Vai eikö mitään?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jep asiaa vain ja asiaa. Asiat kyllä hoidetaan mutta ei hellimistä eikä mitään "hömpötystä" sellaista pikkukivaa mitä nainen kaipaa. Pitää olla niin järkevää. Ei kyllä huvita nussiminen tuollaisten tosikkojen kanssa. Ei ole ihme että nainen hurahtaa heti jos joku sellaista hassuttelua ja hemmottelua tarjoaa!

MIETTIKÄÄ TÄTÄ miehet . Eikä tarvi ihmetellä jos naisesi on sinuun kyllästynyt jos olet tuollainen tosikko aina.

Vierailija

Meillä on ett.tuntuuko hyvältä.panettiko sua tänää.mä haluun maistaa sua.ime tätä.haluutko dildoa aluks.tässä.nyt muutama mikä tuli mielee.

Vierailija

Ai että sä oot seksikäs, ei helvetti mikä perse mmh ai saatana ihan uskomaton uuh sä oot niin kaunis jne. Kuulostipa tyhmältä kirjotettuna :D Mutta tykkään..

Vierailija

4 jatkaa: täytimeen mieheni kanssa housuitta- blogin seksikyselyn. Siihen mieheni oli laittanut, ettei halua puhua tuhmia seksin aikana, eikä myöskään kuulla niitä. Nyt on vähän pettynyt olo. Minä olisin halunnut edes kokeilla, olisiko tuhmien puhuminen kiihottavaa.

Vierailija

Etupäässä tuo kehuu mun vartaloani. Se on kyllä omasta ja osaston naistenkin mielestä hyvä. Timmi. 90-67-88 ja Dkupin kiinteät rinnat. Sitten se kehuu mun silmiäni ja sitä kuinka silmät näyttävät hyvältä kiihottuneena. Jos kehuisi mun kasvojani, tietäisin että valehtelee. Ne on kuin reuhka karvalakki. Sanoo että mulla on persoonalliset kasvot ja sehän on totta. N33D

Vierailija

Kehuu kroppaa ja miten hyvältä kaikki tuntuu. "Täydellinen pyöreä perse, pillu tuntuu hyvältä, ihana pillu, rakastan nuolla sua, sulla on täydellinen kroppa, ihana katsoa sun ilmeitä, jne" Tykkään:)

Vierailija

Olisi outoa jos mieheni kiroilisi rakastelun aikana kuten joku edellä kirjoitti. Aika tökeröä. Täytyy olla miehen kirjoitus.
Meillä on kuten rakastan sua 💕 pikkuvaimoni. Olet lämmin ja ihanan tuntuinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat