Miksi, oi miksi törmään ihastukseeni AINA kun olen rumana?

Vierailija

Siis ilman mitääb meikkiä, ryysyt päällä ja hiukset sekaisin?

Kommentit (12)

Ulkonäköpaineet.

Naiset.

Vaimokin aina käkättää miten hirveen näkönen on eikä kehtaa mennä ihmisten ilmoille. 

Mun mielestä se on kauneimmillaan just heränneenä, tulla joka suuntaan ja eiliset sotamaalit lärvillä. 

Vierailija

Onneksi itse näytän aina rumalta niin ei tarvitse olla sinällään huolissaan asian suhteen. Eniten pelottaa, että jonain päivänä kaadun naamalleni koiran paskaan ja näytän yhtäkkiä hyvältä naisten silmissä, tai no edes siedettävältä. Siinäpä olisikin sitten kivaa kun nainen ihastuisikin minuun ja sieltä koiran paskan alta paljastuisi kaamea rumilus, pitäisi sitten olla aina paskaa naamassa. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Ota se positiivisesti. Mua imarteli tosi paljon kun mua pyydettiin ulos tilanteessa jossa olin tukka sekaisin ja työvaatteet päällä. Tuli sellainen olo että voisin olla oma itseni sen miehen kanssa. (Meikkiähän mulla ei ole koskaan, ja hyvin on miehiä riittänyt.)

Jos ihastus pelästyy sitä että olet meikittä meikittömän naisen näköinen, ei teillä varmaan ole kovin ruusuinen tulevaisuus. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etköhän näytä aina samalta, silloin vain kiinnität asiaan huomiota. :D

Kyllä minä ainakin koen olevani edes vähän kauniimpi vähän laittautuneena

Vierailija

Murphyn laki. Mutta jotenkin lohdullista kuulla, että niin käy muillekin. Kun minä näin ihastukseni ensimmäistä kertaa kahteen ja puoleen kuukauteen, olin kuumeessa, nuhainen ja hikinen. Kivaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota se positiivisesti. Mua imarteli tosi paljon kun mua pyydettiin ulos tilanteessa jossa olin tukka sekaisin ja työvaatteet päällä. Tuli sellainen olo että voisin olla oma itseni sen miehen kanssa. (Meikkiähän mulla ei ole koskaan, ja hyvin on miehiä riittänyt.)

Jos ihastus pelästyy sitä että olet meikittä meikittömän naisen näköinen, ei teillä varmaan ole kovin ruusuinen tulevaisuus. 

Minäkin tapasin nykyisen mieheni, kun olin vaan laittanut jotkut rytkyt niskaan ja tukan ponnarille. Meikittä jne piipahtanut baariin. Eipä ainakaan seuraavilla treffeillä tarvinnut pingottaa.. Kaipa näki heti sisäisen kauneuteni ;-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat