Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin kosto minkä olet tehnyt miehelle?

Vierailija

Mikä tapahtuma sai sut kostamaan ja miten sen teit ja lopuksi, kannattiko?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Lähti ryyppäämään pettäen yhteisen sopimuksen, -> ostin kissan. Kyllä kannatti! Oli ihana 16 vuotta <3

ukkokin on vielä sama :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähti ryyppäämään pettäen yhteisen sopimuksen, -> ostin kissan. Kyllä kannatti! Oli ihana 16 vuotta <3

ukkokin on vielä sama :D

Eikö mies pidä kissoista :-O? ap

Vierailija

Kerran mies tuli niin nopeasti etten saanut. Kostin sen hänelle ja vaadin keskiyöllä uusintaa. Sanoin etten saa unta ilman. Sitten en näyttänyt

mitenkään kun sain vaan annoin miehen jatkaa. Sain toisen ja kolmannenkin mutta annoin sen ressukan vaan jatkaa. Lopulta sanoin, että nyt nukuttaa vaikka en saanutkaan Vasta aamulla kerroin totuuden. Sen jälkeen on huolehtinut aina että saan ensin.

Vierailija

Minä en usko kostamiseen. Omasta puolestani voin sanoa, että karman laki on pitänyt huolen siitä, että ne jotka ovat jotain isompaa minulle tehneet, ovat kyllä elämän taholta saaneet osansa takaisin. Maailma muistaa näköjään, ja vaakakuppi pyrkii pysymään tasallaan :)

Vierailija

Äitinsä silmäterä kihlattuni petti törkeästi minua ja minä jätin hänet.

Itkevä äitinsä!!! tuli kyselemään minulta miksi jätin hänen poikansa, joka on nyt  aivan sekaisin. Kerroin mammalle että poikansa jäi ns. rysän päältä kiinni meidän yhteisessä kodissa. Vaikka alunperin olin ajatellut säästää äitinsä tältä.  

Poika meni sittemmin naimisiin sen mimmin kanssa kenen kanssa narahti, välit anoppiin kuulemma jäätävät, jäljelle jääneiden yhteisten tuttujen mukaan. Itse en ole kyseisen hullun suvun kanssa onneksi enää tekemisissä.

Vierailija

henkisesti ja fyysisesti häiriintynyt naikkonen särkee itse sydämensä ja siitä sitten pahasti siipeen. katso peiliin ja lyö sitä, molempia.

Vierailija

Tapailin yhtä sikamaisesti käyttäytyvää miestä, lopulta kerroin etten enää halua tapailla. Mies jäi kaipaamaan. Sitten parin kk päästä sovin treffit ja annoin ymmärtää että olen tullut toisiin ajatuksiin. Kostinkin sitten sille miehelle ja puhuin koko treffien ajan siitä miten onnellinen olen nyt ja ihastunut uuteen mieheen ja tekstailin sen uuden miehen kanssa. Se Sika-Mies oli ihan paskana :D

Vierailija

haluatko kokea miten miehet tekevät häirinnänpoiston?

millooin naikkonen tajuaa ettei seuransa kelpaa eikä kannata häiriköidä perässä?

Vierailija

yleiselle syyttäjälle ;

Kävimme naisseuran kanssa erilaisissa kahviloissa kun kuulimme kampaajan "kaverilta" että tämä on kauhean rakastunut mieheen (jota ei uskalla kohdata mutta huutelee matkan päästä, häiriköi radiossa huohotuksiaan ja naisen orgasmeista, seurailee Helsingin keskikaupungilla, meluaa kustannuspaikastaan).

On monia tapoja tehdä naiselle selväksi, miten häirintä poistetaan. Toiset on sellaiselle kivuliaita, toiset vielä kivuliaampia.

Vierailija

yleiselle syyttäjälle ;

Kävimme naisseuran kanssa erilaisissa kahviloissa kun kuulimme kampaajan "kaverilta" että tämä on kauhean rakastunut mieheen (jota ei uskalla kohdata mutta huutelee matkan päästä, häiriköi radiossa huohotuksiaan ja naisen orgasmeista, seurailee Helsingin keskikaupungilla, meluaa kustannuspaikastaan).

On monia tapoja tehdä naiselle selväksi, miten häirintä poistetaan. Toiset on sellaiselle kivuliaita, toiset vielä kivuliaampia.

Vierailija

Me taas ajattelimme että olismme jo joulukuussa viime vuonna tulleet naisseurassa nepalilaiseen syömään ja katselemaan kuinka kampaaja roikkuu ikkunassa kinni.

Nepalin pojat ja tytöt ovat vieressä huomanneet tämän naisen häirinnän; kuten moni muukin.

Miutta ehkä thaimaalaisessa, Kaisaniemessa, melunnut kaverisi ohje toimisi paremmin kun kaveri ei huoli tuota, hanki kiinalainen poikakaveri.

Vierailija

Eräs mies valehteli minulle olevansa eronnut, eipä ollutkaan. No mitäpä tein: kirjoitin ensin miehen siskolle ja sitten myös miehen vaimolle pitkän kirjeen, jossa kerroin, millainen p.lluhaukka mies on. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat