Millaisen parketin laittaisit, jos huoneiston seinät ovat valkoiset mutta päätyseinä punatiiltä?
Mikähän sen kanssa sopisi? Ja en aio maalata tiiliseinää valkoiseksi.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No minä maalaisin tiiliseinän jonkin toisen väriseksi. Mutta siis siihen sopisi varmaan sellainen harmaa/tummanharmaa.
Kiitos. Itsekin ajattelin jotain harmaata sävyä. ap
Googleta "punatiiliseinä olohuoneessa", niin saat hyviä kuvia. Riippuu teidän muista kalusteista mikä lattia sopii. Itse laittaisin vaalean. Punatiiliseinä voi olla todella upea oikeanlaisen sisustuksen kanssa.
Periaatteessa käy mikä tahansa, mutta välttäisin tummaa sävyä jos tiiliseinää ei ole tarkoitus maalata.
Voit pyytää näytepaloja ja fiiiliTellä paikanpäällä. Mä laittaisin tammilankkua tai jopa vaaleaksi maalattua lankkua.
Laittaisin valkean. Tällöin punatiiliseinä korostuu muista seinistä ja lattiasta.
Antiikkitammi leveänä lankkuna. Ei näy pöly eikä tahrat kuten vaaleassa tai tummassa parketissa.
Kiitos vastaajille mielipiteistä! Nyt googlettelemaan :) ap
Ehdottomasti klassisen tyylikäs ja arvokas tammi. Äläkä maalaa sitä punaista tiiltä piiloon.
Mitä sävyjä on siinä tiiliseinässä? Onko harmaitakin? Epäilen kyllä, että harmaalla voi tulla tunkkainen.
Nyt kun katselen kuvia, olen kallistumassa hyvin vaaleaan tammiparkettiin. On jotenkin raikas. ap
No minä maalaisin tiiliseinän jonkin toisen väriseksi. Mutta siis siihen sopisi varmaan sellainen harmaa/tummanharmaa.