En vaan ymmärrä abortin tekijöitä

Vierailija

etenkin kun näen vauvoja. Tulee mieleen miten jotkut ei anna sellaisen elää. Tiedän kyllä miltä sikiö näyttää milläkin viikolla mutta silti.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kaikkea ei tarvitse ymmärtää. Toivottavasti sinä et koskaan raskaudu mahdottamassa tilanteessa, koska et pystyisi aborttia tekemään ja näin ollen olet itsekäs kun pidät "vauvan" vaikka et kykenisi sille antamaan hyviä olosuhteita, tai se rikkoisi monen muun jo olemassa olevan OIKEAN lapsen elämän, 

ja se olisi susta oikein?

Vierailija

Mä taas en ymmärrä sua.

Jokaisella vauvalla joka syntyy tähän pahaan maailmaan on oikeus syntyä haluttuna, mahdollisimman hyviin olosuhteisiin. Jos raskaaksi tullut nainen tulee siihen tulokseen että ei nyt halua lasta, ei halua odottaa, synnyttää ja huolehtia lopun ikää lapsesta, aika on väärä tms. niin miksi ihmeessä pitäisi lapsi tehdä kun se lapsen elämä ei olisi hyvää, ja äitinsä elämäkin menisi vielä huonommaksi?

Se sikiö on alku josta voi tulla vauva. Minä olen saanut vauvoja, olen myös elämäni aikana tehnyt kaksi aborttia ja saanut keskenmenon. Keskenmenon saaminen oli kova pala kun oli monta vuotta vauvaa odottanut, ja sitten oli jo ehtinyt kaikille kertoa ilouutisen ja tulikin keskenmeno, mutta vaikka se olikin kova pala, en ajattele että multa kuoli vauva, vaan että minä en nyt saanutkaan vauvaa, en pitänyt hautajaisia ym. kuten olisin tehnyt jos vauvani olisi kuollut.

jaajaajaa
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei tarvitse ymmärtää. Toivottavasti sinä et koskaan raskaudu mahdottamassa tilanteessa, koska et pystyisi aborttia tekemään ja näin ollen olet itsekäs kun pidät "vauvan" vaikka et kykenisi sille antamaan hyviä olosuhteita, tai se rikkoisi monen muun jo olemassa olevan OIKEAN lapsen elämän, 

Nämä "mahdottomat" tilanteet eivät kuitenkaan välttämättä ole objektiivisesti ihan mahdottomia. Lapsen voi antaa myös adoptioon.

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Tein abortin, koska en halunnut lasta. Mitä vaikeaa siinä on ymmärtää? Jokaisen lapsen on parempi syntyä toivottuna. Jos olisin pitänyt sen kaikesta huolimatta, mä todennäköisesti vihaisin sitälasta yli kaiken.

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Kaikilla vaan ei ole riittävää aivokapasiteettia ymmärtämään toisten näkökantoja. Itse en aborttia tekisi kovin kevein perustein mutta en tuomitse niitä jotka ovat päätyneet tekemään abortin.

AV_mamma
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Olen itse syntynyt, koska äitini ei tehnyt aborttia. Sain aina kokea, että en ole haluttu. Ja sydämeen sattuu, kun olen nähnyt perheitä, joissa lapset on olleet haluttuja ja vanhemmat ovat sitten olleet rakastavia ja kannustavia lastaan kohtaan. Tarvitseeko edes sanoa, että minusta lapsella on oikeus syntyä haluttuna. Ei ole paras lähtökohta lapselle saada tietää, että on syntynyt vain siksi, että äiti ei tehnytkään aborttia ja että isää ei kiinnostanut lapsi pätkän vertaa.

Kävelevä legenda. The legend is alive.

Vierailija

olen tehnyt abortin. Olimme juuri menneet naimisiin ja halusimme lasta. Tulinkin heti raskaaksi ja elämä oli ihanaa. Heti ensimmäisessä ultrassa näkyi ettei lapsella ole kaikki hyvin. Seurasi tutkimuksia ja näytteitä. Olen hukannut elämästäni näitä kohtia, kun lääkärit kertoivat mitä lapselta tulee puuttumaan, saimme 2 eri lääkärin, tai 3.n en muista, tapaamista, jossa nämä asiat kerrottiin.

Lääkärit olivat hyvin neutraaleja, kertoivat mitä puuttuu ja miten tämä vaikuttaa lapsen elämään. Myös sanoivat lapsi ei luultavasti tule syntymään normaali-ikäisenä vaan keskosena, pikkukeskosena.

Koska olimme yrittäneet lasta vasta hyvin vähän aikaa, sanoimme kummatkin kyllä raskauden keskeytykselle.

Tänä päivänä tekisin saman uudestaan, vaikka seuraavaa raskautta saikin odottaa hyvin pitkään.

Vierailija

Eräskin tapaus. Äiti haki aborttia alle 12 rvkoa, mutta terveyskeskuslääkäri ei sitä myöntänyt, eikä myöskään antanut ohjeita, miten siinä tapauksessa tulisi menetellä. Lapsi syntyi paikkakuntamme vuoden ensimmäisenä lapsena, mutta vanhemmat eivät halunneet hänestä tehtävän uutista. Lapsi on varttunut, mutta vanhemmat eivät suuremmin hänestä piittaa. 

Vierailija

jaajaajaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "mahdottomat" tilanteet eivät kuitenkaan välttämättä ole objektiivisesti ihan mahdottomia. Lapsen voi antaa myös adoptioon.

Sinähän voit näyttää esimerkkiä ja antaa omat lapsesi adoptioon. Se kun niin helppoa ja mahdollista sinulle on.

Vierailija

Millä perusteella kun "näet vauvoja". Yhtä paljon se solumöykky on vaikka vanhus kuin vauva. Se ei ole vielä lähelläkään kumpaakaan. T: Abortin tehnyt rv8 ja voin kertoa, että siinä ei ollut mitään ihmistä muistuttavaa.

Vierailija

En minäkään ymmärrä. Raskauden estäminen on niin tavattoman helppoa että jos siinä failaa niin failaa elämässä ja rankasti. Tätä eivät omassa hedonistisessa kuplassaan elävät ihmiset hyväksy. Aina ei ole pakko nussia eikä seksi kuulu "normaaliin" parisuhteeseen; itse asiassa mitään parisuhdetta ei ole pakko olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Raskauden estäminen on niin tavattoman helppoa että jos siinä failaa niin failaa elämässä ja rankasti. Tätä eivät omassa hedonistisessa kuplassaan elävät ihmiset hyväksy. Aina ei ole pakko nussia eikä seksi kuulu "normaaliin" parisuhteeseen; itse asiassa mitään parisuhdetta ei ole pakko olla.

Olet kyllä yksinkertainen tapaus. Mikään ehkäisy kun ei ole 100% ja esimerkiksi oksennustauti voi heikentää pillereiden tehoa. Onneksi abortti on helppo saada ehkäisyn pettäessä, niin on aika vähän niitä vahinkolapsia, joita vanhemmat vihaa. Ja kyllä seksi on aika iso osa parisuhdetta. Jos sinä olet selibaatissa niin ole hyvä, mutta älä muille tuputa sitä elämän tapaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en sit taas ymmärrä kuinka joillakin ei ole aivokapasiteettiä käyttää ehkäisyä.

Sulla taas ei riitä aivokapasiteetti siihen, että ymmärtäisit, ettei mikään ehkäisymuoto ole 100%.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat