Muovi vai aito kuusi?

Vierailija

Miten on palstalaiset kumpaa tulee löytymään kotoa?

itse harkitsen elämäni ekan muovikuuseen ostoa kun löytyy vieläkin neulasia viime joulusta... :)

Kommentit (12)

Vierailija

Tuuhea muovikuusi. En tykkää harvaoksaisista ja kitukasvuisen näköisistä kuusenrangoista. Sitä harvaa ja onnetonta rumuutta ei saa peiteltyä edes koristeilla, koska oksat ovat niin hauraita, ne ei kannata mitään. Pisteet tuuhealle muovikuuselle... jatkoon...

Vierailija

Aito. Aina ollut aito. Kun asuin opiskelijaboxissani niin isä toi mökiltä asti pienen kuusen minulle - siihen ostin yhden nauhan ja pari koristetta. Nykyään en enää omasta metsästä käy kuusta rämpimässä kun naapuri myy kuusia. Olisi oikeastaan hankalaa tonkia joku muovikuusi autotallin vintiltä tikapuiden kanssa kun naapurin pihasta saa käydä valikoimassa ja kuljettaa sen 50m kotiin.

Vierailija

Meillä on tuuhea muovikuusi koska aito kuusi = astmakohtaus lapsilla ja joulu sairaalassa. Itse tykkäisin aidon kuusen tuoksusta mutta ei tosiaan voida meille sellaista hankkia niin muovikuusella mennään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muovi on saastetta. Aito tai ei mitään.

Itseasiassa, muovikuusi on ympäristöystävällisenpi jos sitä käyttää monena vuotena peräkkäin.

Vierailija

Muovikuusi nyt muutaman vuoden peräkkäin. Ja on tosiaan ekologista, kun käyttää pitkään. Lapsen allergian takia meilläkin, vaikka alkuun ikävältä tuntuikin.

Vierailija

Meillä ei ole vielä koskaan ollut joulukuusta, koska vietetään joulunpyhät mun vanhemmilla. Siellä on ollut aina oikea kuusi, mutta viime jouluna äitini sai kuusesta aika voimakkaan allergisen reaktion. Siispä tänä jouluna sinne tulee muovikuusi. Mä vähän mietin, että toisaalta voitais viettää täällä meilläkin yksi pyhistä, mutta se vähän riippuu ja roikkuu monestakin seikasta (esim. tuleeko isoveljeni perheineen tännepäin joulunviettoon ja mitä mielt he ovat asiasta). Silloin olisi tietenkin kiva, että olisi kuusi, mutta voiko meillekään sitten ottaa äitini allergian takia oikeaa kuusta - en tiedä!

-

Mutta siis kaikkein mieluimmin oikea kuusi! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat