Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet katsonut MacGyvereita (ja pidät sarjasta), onko jokin tietty jakso, joka on jäänyt mieleesi ja josta erityisesti pidät?

Vierailija

Minä olen Mäkkis-fani kympillä ja minusta parhaimpia on jaksot joissa esiintyy Murdoc. Myös Penny Parker -jaksoista pidän.

Ghost Ship -jakso on yksi suosikeista - se missä esiintyy Sasquatch eli Bigfoot.

Mitä suosikkeja teillä on? :)

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Joku sellainen jäänyt mieleen missä ne laserilla räjäytti jonkun kallion tms.ja sieltä löytyi jotain muinaisia aarteita. Todella hatarat muistikuvat joten en satavarma ole menikö näin! :D

Vierailija

Ghost ship on todella pelottava. Yksi parhaista, kuten muutkin alkupuolen, mutta ei ihan ensimmäisset, jaksot. Loppua kohden sarja muuttuu todella pateettiseksi, eikä se ole yhtä oivaltava enää muutenkaan. Tykkään niistä joissa Ihmemies liikkuu jossain luonnossa, useinhan se on jossain Phoenixin virkistys-treenaus - matkoilla.

Mitä pidät Ihmemiehen "Uhrilampaat - jaksoista", joissa esiintyy dr. Zito?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Mäkkis-fani kympillä ja minusta parhaimpia on jaksot joissa esiintyy Murdoc. Myös Penny Parker -jaksoista pidän.

Ghost Ship -jakso on yksi suosikeista - se missä esiintyy Sasquatch eli Bigfoot.

Cleo Rocks lienee sitten suosikkisi - Penny ja Murdoc! Myös se jossa Penny perii kummitustalon on hurja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sellainen jäänyt mieleen missä ne laserilla räjäytti jonkun kallion tms.ja sieltä löytyi jotain muinaisia aarteita. Todella hatarat muistikuvat joten en satavarma ole menikö näin! :D

Jakson nimi on Legend of the Holy Rose :)

https://www.youtube.com/watch?v=WmNMaw5rNds

Ap

Hei kiitos, pitääpä katsoa tuo! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En pidä näistä liian Indy - tyyppisistä jaksoista. Niitä on joitakin muitakin joissa esikuva käy liian ilmeiseksi.

Vierailija

Onkohan Ihmemies kaikkien aikojen paras tv-sarja? Se ei ole vanhentunut juuri lainkaan, paitsi toki takatukka yms. pinnalliset seikat, ja sitä voi katsoa niin lapset kuin aikuiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ghost ship on todella pelottava. Yksi parhaista, kuten muutkin alkupuolen, mutta ei ihan ensimmäisset, jaksot. Loppua kohden sarja muuttuu todella pateettiseksi, eikä se ole yhtä oivaltava enää muutenkaan. Tykkään niistä joissa Ihmemies liikkuu jossain luonnossa, useinhan se on jossain Phoenixin virkistys-treenaus - matkoilla.

Mitä pidät Ihmemiehen "Uhrilampaat - jaksoista", joissa esiintyy dr. Zito?

Joo, Ghos Ship on todella pelottava! Se kohtaus, missä Mäkkis on siellä laivassa on pelottavampi kuin monet kauhuleffat. BigFoot on karmaiseva otus!

Ne jaksot joissa dr.Zito esiintyy eivät ole oikein jääneet mieleeni.

Minä pidän myös niistä missä Mäkkis liikkuu luonnossa.

Täytyypä aloittaa taas MacGyver-maraton kun en ole taas aikoihin  katsonut.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cleo Rocks lienee sitten suosikkisi - Penny ja Murdoc! Myös se jossa Penny perii kummitustalon on hurja...

Cleo Rocks ja Secret of Parker House on hyviä. Tykkään kun Penny on niin naiivi ja höpsö - MacGyverin vastakohta. Heidän vuorovaikutuksensa on hauskaa katsottavaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei kiitos, pitääpä katsoa tuo! :)

Kaksiosainen jakso.

Vierailija

Muistan jakson jossa oli tappajamuurahaisia, söivät yhden miehen, silmälasit vain jäivät :( Muuten tykkäsin sarjasta kovasti!

Vierailija

Minäkin tykkäsin jaksoista, joissa oli Murdoc, sekä niistä, joissa MacGyver joutui unissaan esim. villiin länteen tai keskiajalle.

Yksi suosikeistani on se, jossa hän on amishien parissa, vaikka se jakso varmaankin oli tehty Harrison Fordin Todistaja-leffan suosion takia.

Pidin myös niistä jaksoista, joissa esiintyi Blossom-sarjassa esiintynyt Mayim Bialik. Hän esitti rikasta hemmoteltua tyttöä, jolla oli kaikenlaisia ongelmia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat