miksi kaikkien pitäisi kokeilla kaikkea seksuaalisessa mielessä?

Vierailija

Pitää harrastaa suuseksiä, ottaa melaa perseeseen, itsetyydyttää yms. Muuten on rajoittunut ja estynyt ja pitäisi mennä seksuaaliterapiaan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Aika moni ihminen kuvittelee olevansa erityisen avomielinen tai kokeilunhaluinen tai taitava seksissä, moni myös kuvittelee olevansa ensimmäinen tai yksi harvoista, joka on keksinyt jonkun jutun. Nämä ihmiset ovat niitä, jotka mediassa eniten seksistä vouhkaavat. Ehkä heidän seksuaalisuuttaan on joku yrittänyt tukahduttaa, ja siksi he kuvittelevat, että kaikkien muidenkin seksuaalisuutta on yritetty tukahduttaa. Siksi he myös vouhottavat seksuaalisen vapauden ja avoimuuden puolesta tajuamatta, että muut on kaiken aikaa olleet sinut seksuaalisuutensa kanssa eivätkä kaipaa keltanokkien neuvoja.

Vierailija

No hyi, miksi pitäisi? Jonkun mielestä toisen päälle paskominen on kiihottavaa, no haluanko kokeilla? No hyi v*ttu en. Olen sitten mieluummin rajoittunut ja estynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi yllättäen huomata pitävänsä sellaisesta jota on aiemmin vieroksunut tai pitänyt täysin turhana.

Totta tämäkin, mutta on jo esim kokeillut eikä pidä tai sitten jos asia tuntuu sen verran vastenmieliseltä, ettei missään tapauksessa edes halua kokeilla? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos poikkeaa normista niin pidetään outona. Siksi.

No en mä ainakaan pidä suu- tai anaaliseksiä minään normina. Mulle ne on ollut aina jotain extraa, josta kaikki eivät todellakaan tykkää.

Vierailija

Mä toivoisin, että kaikki olisivat leikkimielisiä ja kokeilunhaluisia. Mitään, mikä itsestä tuntuu vastenmieliseltä ei tarvitse tehdä. Toisaalta voi myös miettiä, miksi niin on.

Mä oon kokeillut monia asioita vasta 4-kymppisenä, en olisi ollut niihin aiemmin valmis, mutta ikinä aiemmin mun seksielämäni ei ole ollut näin hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että kaikki olisivat leikkimielisiä ja kokeilunhaluisia. Mitään, mikä itsestä tuntuu vastenmieliseltä ei tarvitse tehdä. Toisaalta voi myös miettiä, miksi niin on.

Mä oon kokeillut monia asioita vasta 4-kymppisenä, en olisi ollut niihin aiemmin valmis, mutta ikinä aiemmin mun seksielämäni ei ole ollut näin hyvää.

Mutta entäs jos on jo ihan huikea seksielämä, vaikkei siihen kuuluiskaan suu-tai anaaliseksi? Esim itsestä suuseksi ei tunnu lainkaan vastenmieliseltä, mutta se ei tunnu myöskään hyvältä. Joten en sitä harrasta. Anaaliseksi tuntuu sen sijaan vastenmieliseltä, enkä sitä kokeile koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poikkeaa normista niin pidetään outona. Siksi.

No en mä ainakaan pidä suu- tai anaaliseksiä minään normina. Mulle ne on ollut aina jotain extraa, josta kaikki eivät todellakaan tykkää.

Jep, tää pitäis myös takoa miesten päähän, etteivät ala antamaan suuseksiä ilman lupaa. mun mielestä kaikkiin erikoisjuttuihin pitää aina kysyä lupa, eikä niin että on jo molo perseessä kun yrittää sanoa ei.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jokaisen miehen pitäisi päästä kokeilemaan suojaamatonta seksiä usean erilaisen parhaassa iässä naisen olevan kanssa, niin että eri koot, vartalotyypit, kasvotyypit ja hiusvärit tulisi koettua. Sitten voisi vanhempana tai jo keski-ikäisenä suhtautua kaikenlaisiin tyyneydellä eikä vihaa ja katkeruutta syntyisi tavoittamattomista unelmista ja tyydyttämättä jääneestä uteliaisuudesta.

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat