Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puolison piti tunnustaa kännisyrjähyppynsä

Vierailija

Ei olisi koskaan paljastunut, ja tapahtuneesta on jo vähän aikaa, joten miksi ihmeessä hänen piti nyt kertoa siitä? Ja miksi ei sitten kerro kaikkea kun luonnollisesti haluan tietää kaiken, valehtelee surkeasti aluksi yksityiskohdista kunnes epäloogisuuden takia joutuu myöntämään!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Huono omatunto ja itsekkäästi haluaa ainoastaan itselleen hyvän olon, sinun oloistasi ei välitä pätkääkään. Nolottaa kertoa, siksi valehtelee kuitenkin ja saat lypsää tietoja.

Vierailija

Katuu ja haluaisi saada anteeksi.

Ilmeisesti on vieläkin syvästi rakastunut sinuun, kun ei pystynyt pitämään asiaa omalla tunnollaan.

Vierailija

Mä olen alusta lähtien sanonut miehelle, että jos joskus pettää, niin turha tulla sitä mulle jälkikäteen itkemään/tunnustamaan. Jokainen kärsiköön virheensä omatuntonsa kanssa, turha niitä on toisen vastuulle ja kärsittäväksi kaataa.

Samaa periaatetta olen myös itse noudattanut, olen pettänyt, mutta mies ei tiedä. Itse kannan vastuuni tilanteesta. Epäilen myös miehen pettäneen, mutta asia on ihan ok niin kauan kun se ei vaikuta meidän elämäämme. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja hyvä näin. Meillä on ollut todella vaikeita aikoja ja silloin olen itse pettänyt, nyt ei tulisi mieleenkään, kun meillä menee hyvin. En näe mitään järkeä rikkoa parisuhdetta ja perhettä jommankumman hairahduksen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaa eroon susta!!

Olisihan voitu erota ennen kuin menee kontilleen jonkun toisen eteen. Miksi nyt näin? Osaako naiset selittää? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa eroon susta!!

Olisihan voitu erota ennen kuin menee kontilleen jonkun toisen eteen. Miksi nyt näin? Osaako naiset selittää? ap

Syrjähyppy voi hyvinkin olla tehty hetken mielijohteesta. Joskus vasta se saa myöntämään myös itselle sen että suhde petettyyn ei ollutkaan sitä mitä toivoi.
Rakkauden kanssa paljastamisella ei ole mitään tekemistä... Paljastaminen voi aivan hyvin kertoa että rakkaudella ei ole merkitystä tai päinvastoin.

Vierailija

Juuri tulleen tiedon mukaan kerran pettää, aina pettää.

Näin siis eräs pettäjä sanoi ihan suoraan tässä pari päivää sitten. Helppohan tuo on uskoa, että kun kerran pettää, niin sen kynnyksen ylittäminen toisen kerran on helpompaa. Kolmannella kerralla onkin sitten jo tosi helppoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin siis eräs pettäjä sanoi ihan suoraan tässä pari päivää sitten. Helppohan tuo on uskoa, että kun kerran pettää, niin sen kynnyksen ylittäminen toisen kerran on helpompaa. Kolmannella kerralla onkin sitten jo tosi helppoa.

Saisiko ennustuksen koska se esim minun kohdalla tulee tapahtumaan uudelleen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin tai myöhemmin.

~ Tietäjä

Vierailija

Itse olisin tyytyväinen jos puolisoni pettäisi ja siitä vielä kertoisi, voisin silloin jättää noin munattoman miehen meinaan heti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin tai myöhemmin.

~ Tietäjä

Mitä tarkoittaa ennemmin, mitä myöhemmin esim vuosissa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat