Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monetko Louboutinin kengät sinulla on?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei yksiäkään, koska ensin pitää olla autonkuljettaja. Ei luputtimilla noin vain kävellä, vaan hoiputaan uljaan miehen käsivarsilla, sen jälkeen kun autonkuljettaja on jättänyt määränpäähän.... 

Vierailija

Sori, mun mielestä ne näyttää kidutusvälineiltä, ja arvostan jalkojani liikaa käyttääkseni sellaisia. Ja ovathan ne aika rumia.

Vierailija

Siis minulla on ainakin 348 paria Louboutinin korkkareita. Juon myös päivittäin shampanjaa kristallislaseista ja kylven ikuisen nuoruuden antavassa lähteessä. Kasvoni pesen vain minulle privaatisti valmistettavalla hyvin kosteuttavalla kultahippuja sisältävällä eliksiirillä, joka sekin nuorentaa hipiääni. Yöni nukun silkkiperhosen toukista tehdyllä pussilakanalla joka sekin nuorentaa minua viisi vuotta joka yö. Tätä viestiäni kirjoitan rubiineista valmistetulla näppäimistöllä.

Vierailija

No ei ole mulla yksiäkään. Olen varmaan täysin ulkona muodista, koska ainoastaan tämän palstan perusteella olen huomannut merkkilaukkuja ihmisillä. Esim. yhdellä työkaverilla oli eilen ilmeisesti LV:n laukku, sellanen, missä on kirjaimia. Maksaa varmaan paljon? En laita itse rahaa vastaaviin asioihin. Ai niin, mikä tän ketjun ydin oli?

Vierailija

En yksiäkään. En käytä korkokenkiä kovin usein joten en ole halunnut panostaa niihin satoja euroja. Olen enemmän sitä tyyppiä joka kulkee pyörällä joka paikkaan joten ei Louboutinit oikein sovi mun elämäntyyliin. 

Vierailija

Olen kyllä ollut tietoinen että tuollainen merkki on, ja se on jotain uskomatonta ja upeaa. Nyt ekaa kertaa googlasin ne; ihan tavallisia korkokenkiä (joissa tosin suuressa osassa tuskaisen kivulias korko), samanlaisia kuin jokaisessa netin kenkäkaupassa. Olen ehkä vähän uuvelo, enkä tajua merkkien päälle, mutta mikä noista tekee niin himoitut että ollaan valmiita maksamaan hunajaa ja neitsyen verta? Ne on tavalliset korkkarit?

vai onko se juuri se hinta, mikä niistä tekee himoitut? 

Vierailija

Ei yksiäkään. Enkä pystyisi kävelemään sellaisilla. Sehän on hirmu vaikeeta. Muistellaan vaikka Minttu-rakkaan kompurointia tässä taannoin. Ammattilainenkaan ei osaa.

Vierailija

Yhdet, klassikkomalli mustana. Löytyy kyllä ohutpohjaiset mustat Crocsin varvassandaalitkin (älyttömän mukavat!), ja kaikkea siltä väliltä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat