Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vielä kokeillut kaakelimaaleja?

Vierailija

Tuliko kiva lopputulos? Tekisi mieli vetäistä kylppärin seinät valkoisella kaakelimaalilla ja lattiat tummanharmaalla. Ei tarvitsisi teettää kallista remppaa.

Kommentit (4)

Vierailija

En ole itse kokeillut, mutta olen nähnyt muutaman version ja en suosittele todellakaan. Edes osaava ei saa jäljestä hyvää ja sellaista, että sitä olisi kiva katsoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole itse kokeillut, mutta olen nähnyt muutaman version ja en suosittele todellakaan. Edes osaava ei saa jäljestä hyvää ja sellaista, että sitä olisi kiva katsoa.

Millaista se jälki oli, epätasaista? ap

Vierailija

Oon maalannut sekä keittiön välitilan kaakelit että kylpyhuoneen seinäkaakeleita valkoisella kaakelimaalilla. Molemmat oli aiemmin likaisen valkoisia täynnä epämääräisiä läiskiä. 

Kylppäri varsinkin parani huomattavasti, mutta eihän se mitenkään verrattavissa ole oikeisiin valkeisiin kaakeleihin. Jos läheltä katsoo niin näkee siveltimen vedot. Mutta ei pala enää silmät päähän kylppärissä ollessa ennen vuoden päästä alkavaa kylppäriremppaa.

Vierailija

Miten niin vielä?

Itse en ole maalannut, mutta tuttava maalasi vasta ja hyvä tuli. Ei erota onko maalattu vai vaihdettu laatat.

Ei kai sitä kannata millään siveltimellä maalata vaan telalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat