Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutteko helposti?

Vierailija

Minä olen sellainen herkästi ihastuva tapaus, en pidä siitä lainkaan. Saatan ihastua ihan tuntemattomaan naiseen jos se on vaan minulle mukava. Voi Jeesus mitä touhua... Pelottavaa etten sanoisi. Miten ihmeessä voi ihastua ihmiseen josta ei tiedä hölkäsen pöläystä? Luultavasti nekin naiset joihin ihastun olisivat minulle ihan täysiä mulkkuja jos tietäisivät, että olen heistä kiinnostunut. No onneksi eivät ikinä saa tietää siitä ja voin elää rauhassa ja nauttia siitä, että edes joku nainen on ystävällinen minulle.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (10)

Vierailija

En todellakaan, olen ihastunut elämässäni kunnolla n. viisi kertaa, ja olen kohta viiskymppinen. Mä en vain tapaa niin kiinnostavia ihmisiä, että ihastuisin niihin. Suurin osa on ihan massaa, eikä niissä ole oikein mitään sytyttävää.

Vierailija

Kyllä ihastun. Olen ihan samalainen sun kanssa... :(

Just parhaillaan yritän päästä yli miehestä, johon ihastuin vaikka ei olisi pitänyt.

Vierailija

Mä ihastuin yhtee miehee joka yritti myydä jotai puheliliittymiä mitä lie kaupungilla. Flirttaili jotain..luultavasti sanoo samat jutut kaikille jotka kävelee siit ohi, mut meninpä ihastumaa :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin yhtee miehee joka yritti myydä jotai puheliliittymiä mitä lie kaupungilla. Flirttaili jotain..luultavasti sanoo samat jutut kaikille jotka kävelee siit ohi, mut meninpä ihastumaa :(

Auts! Toi on jo aika paha tilanne. 

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Ihastun, mutten näytä sitä.

Olen saanut ulkonäöstäni vaan haukkuja niin en usko että kukaan haluaisi tietää minun olevan ihastunut häneen.

Vierailija

Koko ajan. Mitta en tuo niitä mitenkään ilmi enkä tekisi ikinä mitään niiden eteen. Onnellisesti naimisissa mutta minkäs teet että herkästi tunnen vetoa miehiin.. Muutamassa viikossa ne ihastukset itestään heikkenee..

N29

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihastun, mutten näytä sitä.

Olen saanut ulkonäöstäni vaan haukkuja niin en usko että kukaan haluaisi tietää minun olevan ihastunut häneen.

Ollaankohan me jotain sukua? Viestisi on vain kuin minun näppäimistöltäni.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan. Mitta en tuo niitä mitenkään ilmi enkä tekisi ikinä mitään niiden eteen. Onnellisesti naimisissa mutta minkäs teet että herkästi tunnen vetoa miehiin.. Muutamassa viikossa ne ihastukset itestään heikkenee..

N29

Itse en seurustele saati ole naimisissa mikä tekee ongelmastani siedettävän. Tosin en usko, että ihastuisin muihin jos olisi kumppani. Omalla kohdallani ne ihastukset saattaa kestää jopa vuosia. Sekin on taas todella pelottavaa.

Terveisin Naispelko22

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat