Mikä on ihanin lahja, jonka olet saanut mieheltäsi?

Vierailija

Mikä on sinulle se kaikkein arvokkain yksittäinen lahja, jonka olet esim. merkkipäivänäsi tai jouluna tms saanut omalta mieheltäsi? Entä mikä sinun antamasi lahja on ollut eniten miehesi mieleen? 

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut koskaan mitään lahjaa mieheltäni, en jouluna enkä merkkipäivinä. Lopetin sitten viimein itsekin lahjojen ostelun.

Tämä taitaa olla aika yleistä.

Vierailija

Ennen kun lisää hiekkapimppejä ilmestyy tähän keskusteluun, niin arvokkaalla en tarkoittanut mitään rahallista arvoa. Kun kysyin että mikä on sinulle se kaikkein arvokkain lahja, niin tarkoitin että jollekin se eniten merkityksellisin lahja voi olla ihan vaikka vaan valokuvakansio. Itse ainakin arvostan enemmän sitä, että lahja on ajatuksella hankittu, ei väliä paljonko se maksaa. -ap

Vierailija

Ihanin ja minulle arvokkain lahja on ollut miehen itse tekemä illallinen. Se vaan oli niiiin hyvää ja tietenkin mun lemppari ruokaa. Oon lisäks saanut kalliita koruja yms, mutta mulle ne ei oo niin arvokkaita kun toi illallis-lahja. Se tuli sillon niin tarpeeseen että osaan edelleenkin kiireisen lapsiperheen äitinä sitä arvostaa!

Vierailija

No vittu ku en ole saanu mitään!! Joka aamu se tuo kahvin sänkyyn, mutta se alkaa jo tympimään. Ihan ku jollain vitun kahvilla pystyis kuittaamaan kaiken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en mielestäni materialisti olekaan niin järkkäri.

Ja valokuvaaminen tosiaan on rakas harrastus, siksi niin ilahduin kunnon välineestä.

Vierailija

Vaimoni osti meille 10v hääpäivä-lahjana lennot ja hotellin romanttiseen kohteeseen. Oli hommannut lapsille hoitajan jne. Hienoin lahja mitä olen ikinä koskaan keneltäkään saanut. M43

Vierailija

Fanittamaani sarjaan liittyvä koru. Ei ollut kallis, mutta mies oli aina vähän pilkannut minua sarjan katsomisesta, joten yllätyin, että oli ylipäätään löytänyt siihen liittyviä juttuja. Ihanimmaksi korun teki se, että mies löysi siitä symboliikkaa, joka liittyi  meihin ja elämäntilanteeseemme eli oli ostanut sen juuri siksi, että sillä oli minulle iloa koruna ja myös fanittamani sarjan tuotteena sekä juuri meidän elämäämme sopivana.

Harmi, että koru on nyt niin tummunut, etten sitä voi enää 10 vuoden jälkeen käyttää.

Koru on muuten ainoa ikinä mieheltä saamani ystävänpäivälahja. Siksikin se on minulle merkittävä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat