Oletko joskus keskustellut ehkäisyn pettämisestä ja abortista ennen ensimmäistä seksikertaa uuden kumppanin kanssa?

Vierailija

Yläpeukku = kyllä.

Alapeukku = en.

Jos olet, voitko kuvailla, minkälaisessa tilanteessa tämä keskustelu käytiin.

Kommentit (7)

Vierailija

En ole tainnut, mutta olen kyllä aina suhteen alussa tehnyt selväksi, että abortti on ainoa ratkaisu, jos sattuisin tuplaehkäisystä huolimatta tiineytymään seurustelun alkuvaiheessa. Jos ikinä hankin lapsia, teen sen vasta avioliitossa. Sen verran paljon olen täältä lukenut ja tuttavapiirissä nähnyt jos jonkinmoista sekoilua ehkäisyn ja ihmissuhteiden kanssa, että omaa lastani aion kunnioittaa hieman enemmän.

Vierailija

Tein aina tehnyt selväksi naiselle että käytän kumia, koska en tuolloin halunnut lapsia missään nimessä ja toivoin että nainenkin "osallistuu" jos ehkäisy pettää.

Kaikki sanoivat homman olevan ok, jopa toinen niistä jonka kanssa kumi hajosi. Mutta se toinen....brrrrrr....se oli salaa vauvakuumeinen eikä halunnut ottaa katumuspilleriä. Ei vaikka kuinka pyysin ajattelemaan järkevästi.

Onneksi ei napsunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai tappamalla?

Oliko tämä mulle? Kunnioitan omaa lastani hankkimalla hänet miehen kanssa, joka myös toivoo ja rakastaa häntä. Abortoitu alkio ei herätä mussa sen suurempia tunteita kuin muukaan verenvuoto emättimestä, joten noi fantasiasi voit säästää jollekin muulle. Ennen kuin hermostut enempää, voin rauhoitella sua kertomalla, että pidän tuplaehkäisyäni lähes sataprosenttisen varmana.

- 2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tein aina tehnyt selväksi naiselle että käytän kumia, koska en tuolloin halunnut lapsia missään nimessä ja toivoin että nainenkin "osallistuu" jos ehkäisy pettää.

Kaikki sanoivat homman olevan ok, jopa toinen niistä jonka kanssa kumi hajosi. Mutta se toinen....brrrrrr....se oli salaa vauvakuumeinen eikä halunnut ottaa katumuspilleriä. Ei vaikka kuinka pyysin ajattelemaan järkevästi.

Onneksi ei napsunut.

Miten te saatte noita kortsuja rikki? Mulla ei ole koskaan hajonnut, vaikka mm. harrastan seksiä kuukupin ollessa sisällä. Puristathan aina ilmat "orpokodista" ennen rullaamisen jatkamista? Onhan nainen tarpeeksi märkä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat