Kenenkään muun mies näin lapsellinen?

Vierailija

En ostanut miehelle täksi päiväksi karkkeja, koska juuri eilen veti pussillisen merkkareita. Lapsille ostin karkkipäivän karkit. Mies kilahti, että miksei hänelle ole karkkia ja nyt huutaa lapsille että heidän pitää antaa osa karkeista isille kun äiti ei ostanut isille omia. Käy ihan kuumana. Mä en tiedä itkeä vai nauraa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen sepitetty miesvihatarina tällä kertaa.

Missä on sanottu että mihet ovat jotakin? Sulla on sanat sekaisin.

Vierailija

Hei, miehillä on noita. Meillä on isäntä pahimmillaan mököttänyt kerran kolme päivää, kun olin mennyt laittamaan sen likaisen kahvimukin tiskikoneeseen, ja kattamaan sille aamupalapöytään puhtaan.... ehti etsiä muutaman sekunnin sitä likaista kahvinkeittimen vierestä ennen kuin älysi vilkaista ruokapöydälle. Kyllä mä olen ju-lu-ma nainen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen sepitetty miesvihatarina tällä kertaa.

Missä on sanottu että mihet ovat jotakin? Sulla on sanat sekaisin.

No kyllä mä sanoisin niinkin.... siis että miehet on tuollaisia. Ainakin osa on.

6

Vierailija

Jos mies pyytää tuomaan kaupasta karkkia niin itse en jätä tuomatta siksi, että hän on syönyt eilen karkkia. En koe tehtäväkseni säännöstellä aikuisen karkin syömistä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pyytää tuomaan kaupasta karkkia niin itse en jätä tuomatta siksi, että hän on syönyt eilen karkkia. En koe tehtäväkseni säännöstellä aikuisen karkin syömistä..

Ei se pyytänyt tuomaan. Ilmeisesti vain oletti että hän saa myös kun lapsillakin on karkkipäivä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei, miehillä on noita. Meillä on isäntä pahimmillaan mököttänyt kerran kolme päivää, kun olin mennyt laittamaan sen likaisen kahvimukin tiskikoneeseen, ja kattamaan sille aamupalapöytään puhtaan.... ehti etsiä muutaman sekunnin sitä likaista kahvinkeittimen vierestä ennen kuin älysi vilkaista ruokapöydälle. Kyllä mä olen ju-lu-ma nainen...

Sanot että miehillä on noita. Sopii toki teemaan, mutta viittaatko tällä vaimoon, joka ei osta karkkia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pyytänyt tuomaan. Ilmeisesti vain oletti että hän saa myös kun lapsillakin on karkkipäivä. ap

Ja sinä saat tästä jotain sairasta tyydytystä? Lällätät paskaa miehestäsi paskapalstalla?

Toivon todellakin , että olet katkera vanhapiika provoilemassa,

kaltaisesi luuska ei miestä oikeasti ansaitse.

Vierailija

Ja kyllä ymmärtäisin jos olisi vaikka sanonut että olisi halunnut myös mutta tuota en ymmärrä että itkettää lapsia, huutaa ja ottaa karkkeja lasten pusseista. En voi uskoa että on olevinaan aikuinen mies. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot että miehillä on noita. Sopii toki teemaan, mutta viittaatko tällä vaimoon, joka ei osta karkkia?

Aloittaja on noita-akka, siinä osui oikeaan  ; )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, et siis tiennyt miehenkin haluavan. Silloin mies olisi voinut lähteä ostamaan omat karkit, turha kiukutella.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat