Kenenkään muun mies näin lapsellinen?
En ostanut miehelle täksi päiväksi karkkeja, koska juuri eilen veti pussillisen merkkareita. Lapsille ostin karkkipäivän karkit. Mies kilahti, että miksei hänelle ole karkkia ja nyt huutaa lapsille että heidän pitää antaa osa karkeista isille kun äiti ei ostanut isille omia. Käy ihan kuumana. Mä en tiedä itkeä vai nauraa.
Kommentit (34)
Montakos ketjua palstalla on ollut siitä, kuinka luuskat kitisee siitä,
mitä mies on ostanut tai jättänyt ostamatta kaupasta?
Ja tässä ketjussa mies on lapsellinen?
Säälittävää, mutta mitä muuta miesvihapalstalla voi odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en napise siitä, jos unohtaa ostaa jotain. Kaikki me ollaan ihmisiä ja unohdellaan asioita. ap
Vierailija kirjoitti:
Oletpas ilkeä. Tässä ketjussa on puhuttu miehistä miehinä ja arvosteltu ainoastaan käytöstä. Sinä sen sijaan nimittelet naisia luuskiksi.
Hävisit pelin. :)
Mäkin olin lapsille ostanu lakupötköjä turun messuilta viikonloppuna ja niitä jäi vielä jäljelle.
Kun olisin loput antanu lapsille olikin mies vetäny ne naamariin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen sepitetty miesvihatarina tällä kertaa.
Ei tarvi olla sepitetty, miehet nyt vaan on lapsia. Mun mies(yli 60v) ottaa herneen nenään, kun annan lastenlapsille jäätelöt, enkä anna hänelle.(Ihan kuin olisi kädetön ja jalaton, ettei saa itse).
Jätän kuulemma hänet aina ilman huomiota.HAHHAAA
Itse ostaa mulle joulahjoiksi auton varaosia:))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen sepitetty miesvihatarina tällä kertaa.
Ei tarvi olla sepitetty, miehet nyt vaan on lapsia. Mun mies(yli 60v) ottaa herneen nenään, kun annan lastenlapsille jäätelöt, enkä anna hänelle.(Ihan kuin olisi kädetön ja jalaton, ettei saa itse).
Jätän kuulemma hänet aina ilman huomiota.HAHHAAA
Itse ostaa mulle joulahjoiksi auton varaosia:))))
Eli sinä et salli miehellesi mitään, ja mies ostaa sinulle kalliita auton osia.
Olet vittumainen lompakkoloinen siis. Säälin miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
minä kävin ostaa prismasta äsken karkkia
Porvoossa on Prisma auki tänään?
Porvoon Prisma on aina auki yötäpäivää kun miehet syö joko lasten karkit tai vanukkaat --- pakkohan niitä on päästä hakemaan aamuyöstä lapsille! :D
Aivan helvetin ärsyttävä tuo miesvihahullu, joka ketjussa jankkaamassa samaa paskaa. Joutuis äkkiä taas sinne suljetulle, että palais rauha palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, miehillä on noita. Meillä on isäntä pahimmillaan mököttänyt kerran kolme päivää, kun olin mennyt laittamaan sen likaisen kahvimukin tiskikoneeseen, ja kattamaan sille aamupalapöytään puhtaan.... ehti etsiä muutaman sekunnin sitä likaista kahvinkeittimen vierestä ennen kuin älysi vilkaista ruokapöydälle. Kyllä mä olen ju-lu-ma nainen...
Sanot että miehillä on noita. Sopii toki teemaan, mutta viittaatko tällä vaimoon, joka ei osta karkkia?
Sinä voit tehdä mitä johtopäätöksiä haluat, muut varmaan ymmärtävät, että kyse on kohtuuttomista kiukunpuuskista.
6
Niin, ja naisilla tämä on vain hormonitasapainon heittelyä. Tai sitä että äitiä väsyttää.
Tai sukat on väärässä kulmassa pyykkikorissa.
Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään naisen saavan tuollaisia raivareita siitä, että mies ei ole älynnyt tuoda hänelle lisää karkkia.
Mutta toki, jos suuttuu tuollaisista, ne ovat ihan yhtä kohtuuttomia kiukunpuuskia naisella siinä missä miehelläkin.
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, miehillä on noita. Meillä on isäntä pahimmillaan mököttänyt kerran kolme päivää, kun olin mennyt laittamaan sen likaisen kahvimukin tiskikoneeseen, ja kattamaan sille aamupalapöytään puhtaan.... ehti etsiä muutaman sekunnin sitä likaista kahvinkeittimen vierestä ennen kuin älysi vilkaista ruokapöydälle. Kyllä mä olen ju-lu-ma nainen...
Sanot että miehillä on noita. Sopii toki teemaan, mutta viittaatko tällä vaimoon, joka ei osta karkkia?
Sinä voit tehdä mitä johtopäätöksiä haluat, muut varmaan ymmärtävät, että kyse on kohtuuttomista kiukunpuuskista.
6
Eihän tuossa viitattu kiukunpuuskiin. Ainoastaan ihmeteltiin ihan aiheesta väitettä, jonka sinä esitit. "Miehillä on noita". Joku "halloweenjuttu" kenties?
Ihmetyttää tuo ihmisten tolkuton karkinsyönti, ja vielä enemmän ihmetyttää aikuisten ihmisten karkinsyönti. Siis oikeesti, aikuiset ihmiset mättää hulluna jotain irtsareita??? Kävelin eilen pitkästä aikaa Prisman (!) irtokarkkihyllyväliköstä, ja hyvä kun pääsin sujahtamaan pulleiden, nuorten - keski-ikäisten mieslaumojen ohi, vaikka olen hyvin hoikka ja käytävä oli hyvin leveä.
En ollut tajunnut, miten paljon nimenomaan miehet mättävät karkkia. No, oli siellä jollain äijällä lapsikin mukana, mutta ei sen mielipiteet paljon näyttäneet painavan, kun isi valikoi itselleen iltamässyjä. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Eihän tuossa viitattu kiukunpuuskiin. Ainoastaan ihmeteltiin ihan aiheesta väitettä, jonka sinä esitit. "Miehillä on noita". Joku "halloweenjuttu" kenties?
En ole tuo, jolle kommentoit, olen äidinkielen opettaja. Ja sanoisin, että sinun taitosi luetunymmärtämisen ja tekstitaitojen saralla ovat varsin vaatimattomat. Jos et tajunnut kirjoittajan viittauksen kohdetta, lukutaitosi on ala-asteikäisen tasolla.
Oletko yhdessä veljeni kanssa?