Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko katkaissut välit johonkin sukulaiseen? Mistä syystä?

Vierailija

Mä en halua olla isäni veljen ja hänen muun perheen kanssa missään tekemisissä. Isän veli ja hänen vaimonsa ovat uteliaita, hyväksikäyttäviä, äksyjä ja mukamas täydellisiä. Heidän aikuisiin lapsiinsa, eli serkkuihini en myöskään ole yhteydessä. Eivät hekään ole osoittaneet mitään mielenkiintoa ottaa minuun yhteyttä, joten miksi minun pitäisi olla heidän kanssa yhteydessä? Edelliskesänäkin näin yhden näistä serkuistani, hän ei edes tervehtinyt vaan käänsi tyynesti päänsä kun näki minut. Miksi minun täytyisi pitää yhteyttä tuollaisten ihmisten kanssa? Olivat sitten miten sukulaisia tahansa. Hoidan mielelläni omat asiani ja annan heidän hoitaa omansa.

Kommentit (7)

Vierailija

Äidin siskoon. Arvosteli mua siitä etten huolehdi tarpeeksi - käyn noin 2 viikon välein katsomassa hoivakodissa (yli 150km) ja soitan pari kertaa viikossa.  Itse tämä arvon täti saattaa käydä 2 kertaa vuodessa, joten on varaa arvostella...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äidin siskoon. Arvosteli mua siitä etten huolehdi tarpeeksi - käyn noin 2 viikon välein katsomassa hoivakodissa (yli 150km) ja soitan pari kertaa viikossa.  Itse tämä arvon täti saattaa käydä 2 kertaa vuodessa, joten on varaa arvostella...

...siis mun äiti on siellä hoivakodissa, ja siskonsa mielestä käyn liian harvoin äitiä katsomassa.

Vierailija

Siskooni. Käyttäytyy persoonallisuushäiriöisen riippuvaisen tavoin ja vuosien terapian jälkeen olen tullut tulokseen etten enää anna hänen käyttäytyä siten itseäni kohtaan.

Vierailija

Pariin pidän mutta muihin en. Ollaan niin erilaisia ihmisiä ja he ovat haukkuneet ja arvostelleet minua selkäni takana :/ ja samaa ikäluokkaa ollaan melkein.. Mutta enpä tuollaisilta tarvi mitään. Pakosti nähdään pari kertaa vuodessa ja en oikeastaan puhu heidän kanssaan mitään.

Vierailija

Veljeeni. Lievästi alkoholisoitunut tyyppi joka on kova haastamaan riitaa kännissä. Kerran esim kun lapset oli pieniä ja käytiin heidän lapsen synttäreillä silleen illansuussa kun ei päivällä ehditty. Veli oli jo korkannut pullon ja alkoi huutaa kun hullu jostain en edes muista mistä. Meidän lapsia pelotti kovasti ja lähdettiin kotiin. Aamulla tuli taas anteeksipyyntötekstari. Aikani annoin anteeksi, sovittiin riidat, nähtiin silloin tällöin mutta sitten riitti. Vikatikki oli kun eivät edes tulleet esikoiseni rippijuhliin (vaikka veljeni on kummi) eivätkä edes ilmoittaneet etukäteen, lähettäneet korttia tai soittaneet jälkikäteen. Muutaman kerran ollaan törmätty sen jälkeen ja moikattu kyllä mutta en ole halunnut jäädä juttelemaan. Yhden kerran festareilla nähtiin molemmat pienessä hiprakassa ja hän siinä oli kovasti pahoillaan kun ei olla enää väleissä. Kuuntelin taas vuolaan anteeksipyynnöt ja käskin soittaa aamulla niin jutellaan paremmalla ajalla. Ja niinhän siinä kävi kuin ajattelinkin ettei soittoa kuulunut ja sen jälkeen emme ole puhuneet. Tästä on nyt 5v aikaa. Mieheni on samassa työpaikassa hänen kanssaan ja silloin tällöin törmäilevät. Eivät kuulemma mitenkään erityisemmin juttele, moikkailevat kyllä tuttavallisesti. Harmittaa vaan ettei meidän lapsetkaan ole tekemisissä keskenään vaikka ovat saman ikäisiä, ja lapsena olivat hyviä kavereita :( 

Veljellä välit poikki äitinikin kanssa. Heillä tuli riitaa ymmärtääkseni raha-asioista (veljellä paljon lainaa äidiltämme ja aina pyysi lisää mutta ei maksanut takaisin. Lopulta laittoi itse välit poikki kun äiskä sanoi ettei enää anna rahaa).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat