Unelmien poikamies

Vierailija

Onko joku katsonut ruutu.fi:stä tämän hetkistä Unelmien Poikamiestä? Kumppania itselleen estiin Ben Flajnik. Sanonpa vaan, että urpompaa jätkää saa kyllä etsiä. Luonteva kuin heinähanko telkkarissa, eikä osaa keskustella oikein mistään. Toistelee naisten sanoja. Kilpailijoille annettu selkeät roolit, aina on narttu ja sitten on hyvis... Narttu pääsee aina loppuun asti. 

Kommentit (7)

Vierailija

Oon kattonu. Symppis mies mun mielestä. Tekee ennalta arvattavia valintoja. Ihan selvää, että lopussa valitsee Courtneyn (ei ole tieto vaan näkemys).

Vierailija

Mun mielestä jotenkin yksinkertaisen oloinen. Ei mitään karismaa, mielestäni tylsin poikamies kaikista kausista mitä olen katsonut. Ei ole erityisen syttynyt kestään, mutta muna vie Courtneyn perään. Harrasti kuulemma seksiä sen kanssa aikaisemmassa jaksossa jossa kävi naku-uinnilla. (mikä on outoa että kävivät, sillä kilpailijat eivät saa olla yhteydessä poikamieheen treffien ulkopuolella. Eli tuotantoyhtiön temppusia). Luinpa että pani jotain toistakin naista sarjan aikana..

Vierailija

Ne kotikaupunkitreffit. Kacie B ja se Nicki ovat hyvin samanlaisia. Joka juttuun pitää kikattaa ja hihittää... Mutta se Nicki vaikuttaa vähän aikuisemmalta kuin Kacie B, ihan on pikkutyttö vielä ja isänsä talutusnuorassa. Sinänsä ymmärrän Benin päätöksen pudottaa hänet.

Vierailija

Tulipa just googlattua Ben. Meni maku siitä jätkästä ja pääsin irti koukusta. Hassua miten naiset yksi toisensa jälkeen muka rakastuvat Beniin. Elävät jossain pilvilinnoissaan. Joku psykologi osaisi varmaan selittää miksi.

Vierailija

Mä katon sitä lähinnä hyvänä komediana. Joka paikassa hoetaan että on "erityinen yhteys". Sitten ollaan niin rakastuneita muutamien treffien perusteella, ja huokaillaan että "ikinä en oo ollu näin upeilla treffeillä, ben (=tuotantoyhtiö) osaa järjestää kerrassaan ihanat treffit!! Saan hyvät naurut! musta tuntuu että osa tyypeistä ainakin on palkattu tohon näyttelemään, ellei kaikki. 

ap

Vierailija

Noilla naisilla on aina viimeisen päälle meikit ja vaatteet... mahtaa arki pamahtaa vahvasti kasvoilla sitten joskus kun kamerat häipyvät kuvioista ;)

Vierailija

Kyl toi vaikuttaa vahvasti näytellyltä realitylta.. miten voi olla mahdollista että aina löytyy asetelmat enkeli/narttu, exän perään lähtijät jne... jenkit on pro tekemään saippuaa ja draamaa, se osataan tässäkin sarjassa.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat