kun seksiä ei ole

Vierailija

Huoh... aika monen pitkän liiton murhe ehkä... nimissä 15 v ja pari lasta. Seksiä ehkä 1-2 x vuodessa. Minä olen aina ollut se aktiivisempi puoli. Nyt on alkanut tympimään todella! Jos edes 1-2 x kk saisi niin olisin tyytyväinen.... onhan tuo dildo apuna mutta olis ihana joskus saada läheisyyttä myös seksin merkeissä. Olen yrittänyt puhua asiasta mutta ei johda mihinkään. Ei ole miehen mielestä minussa vika.. Itse olen omasta mielestäni edelleen viehättävän näköinen, terhakka tissinen ja itsestäni huolta pitävä 35 v himokas nainen joka ei ole lahna sängyssä. Olen yrittänyt kysyä mieheltä mitä hän haluaisi ja tuoda omia halujani esille mutta ei.... vieraisiin kai se on kohta lähdettävä... Tähän asti olen hillinnyt itseni vaikka tilaisuuksia olisi ollut.... alkaa olla hermot ihan loppu tähän suhteeseen .

Kommentit (8)

potatos

Olipa helppo samaistua aloittajan ajatuksiin... sillä erotuksella että olen mies. Me ollaan oltu yhdessa vaimon kanssa liki 20v ja 4 lasta. Viimeisten vuosien aikana tuntuu että ollaan pelkkiä kämppiksiä. Sexiä viimeisten vuosien aikana ollut ehkä 3-4 kertaa, sen jälkeen kun oikeasti "avauduin" ja uhkasin että pitääkö lähteä kylältä hakemaan sitä.

Nyt se sexikin on taas hiljentynyt ja ollaan palattu vanhaan. Yrittänyt olen kuitenkin oman panokseni kodin eteen tehdä ( ruuat, pyykit, siivoukset, lastenhoidon ja kuljetukset harrastuksiin) ehkä se ei oo ollut riittävästi...silti miehenäkin haluasi olla se jota halutaan ja joka saisi hellyyttä ja lämpöä, enkä nyt siis tässä tarkoita sitä kiimaista panemista... (voi kun oliskin joskus).

Itse alkanut oikeasti miettimään, että pitäisikö lähteä eron raskaalle tielle, hakea vieraasta joku salarakas vai tyytyäkö omaankivaan ja tylsään arkeen vaimon kanssa.

Aloittajan kanssa olis kiva vaihtaa ajatuksia vaikka ihan privanakin, ois varmaan paljon annettavaa puolin toisin.

Vierailija

On meitä muitakin. Vaimolla ei vain ole halua seksiin. Hormonit ilmeisesti vähissä ja estrogeenihoitoa tms. ei halua. Asiasta on keskusteltu jo vuosia ja laihana kompromissina pannaan kerran kuussa, mutta intohimo on siitä touhusta kaukana. Seksin puutteesta huolimatta en halua liittoamme rikkoa. Onneksi voin muistella liittomme todella aktiivia alkuvuosina.

Ehkä pitäisi perustaa puutteessa elävien yhdistys, joka kokoontuisi sopivaan resorttiin aika ajoin puutteita korjailemaan ☺.

potatos

Täällä yksi vapaaehtoinen perustajajäsen tuohon edellisen ehdottamaan yhdistykseen. Ois kivaa kokoontua muutaman kerran vuodessa puimaan ajatuksia ja sen jälkeen vaikka tosiaan korjaamaan puuteasiat kohdalleen...

pohjmies

Vierailija kirjoitti:

Huoh... aika monen pitkän liiton murhe ehkä... nimissä 15 v ja pari lasta. Seksiä ehkä 1-2 x vuodessa. Minä olen aina ollut se aktiivisempi puoli. Nyt on alkanut tympimään todella! Jos edes 1-2 x kk saisi niin olisin tyytyväinen.... onhan tuo dildo apuna mutta olis ihana joskus saada läheisyyttä myös seksin merkeissä. Olen yrittänyt puhua asiasta mutta ei johda mihinkään. Ei ole miehen mielestä minussa vika.. Itse olen omasta mielestäni edelleen viehättävän näköinen, terhakka tissinen ja itsestäni huolta pitävä 35 v himokas nainen joka ei ole lahna sängyssä. Olen yrittänyt kysyä mieheltä mitä hän haluaisi ja tuoda omia halujani esille mutta ei.... vieraisiin kai se on kohta lähdettävä... Tähän asti olen hillinnyt itseni vaikka tilaisuuksia olisi ollut.... alkaa olla hermot ihan loppu tähän suhteeseen .

Tässä olis vapaehtoinen avustaja :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma aikoinaan, sillä ero oli mahdotonta pienten lasten vuoksi. Tein päätöksen, joka ei kaduta, olen hakenut (ja saanut) oman salarakkaan toisesta miehestä jolla oli samoja ongelmia omassa liitossaan. Hienoa kun ei tarvitse olla riippuvainen siitä sattuuko oma mies haluamaan.

Vierailija

Puolitoista kuukautta kohta ilman. Eipä tuota muutenkaan turhan usein mitään sängyssä tapahdu. Kolmikymppisiä ollaan,joten tuntuisi ainakin että vähintään kerran viikossa pitäisi lempiä. Sehän tässä pahinta on kun on kun on alkanut eri vaihtoehdot,mm. Seuran haku netissä,maksulliset naiset jne. kiinnostaa. Eikä asiaa helpota erään vieraan rouvan kanssa viestittely,kiinnostaa muttei anna moraali periksi. Vielä. Aika yleinen pulma lienee tämä. Pää on sekaisin.

Vierailija

Seurustelin viisi vuotta miehen kanssa, joka ei enää ensimmäisen vuoden jälkeen minua halunnut. Kerrat vähenivät, ja ne olivat hänelle vain velvollisuudesta suoitettavaa pakkopullaa. Viimeisen vuoden aikana seksiä oli kaksi kertaa. En jaksanut enää vaan lähdin. Kaikkeni yritin, enkä todellakaan minäkään ole mikään rumilus tai lahna. Kun tietokonepelit ajavat kaiken edelle, niin toivo on menetetty. Ja olemme lähes nelikymppisiä.

Vierailija

Kutonen vastailee. En todellakaan ymmärrä näitä sankareita joita kiinnostaa enemmän tietokoneen hakkaaminen entä nainen,tiedän kaksi tapausta missä em. syystä on mennyt kattilat jakoon. Haluttomuus,mikä se tekee nuorilla? Liian hektinen elämä,ruuhkavuodet,ehkäisy tms. Ei ymmärrä. Kaikenlaisilla konsteilla olen yrittänyt naista herätellä,ostanut asuja,dildoja,hieronut öljyllä ja ilman. Hoidan aina toiselle orgasmin ennen itseä,olen huomaavainen arjessa muutenkin. Ei niin ei. Ominkäsin onneen kiihkeästä seksistä haaveillen :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat