Sain tietää, että mies ei ollut täysillä kiinnostunut tapailuvaiheessa

Vierailija

Ollaan oltu yhdessä kaksi ja puoli vuotta. Nyt menee hyvin. Sain tietää, ettei mies ollut minusta ihan täysillä kiinnostunut tapailun/suhteen alussa. Tai epäili aika paljon ensimmäisen puolen vuoden aikana. Meille tuli kieltämättä aika paljon sanomista alussa.

Mies oli jättänyt kaverinsa kanssa käymänsä fb-keskustelun auki koneelle. (Tiedän, ei olisi saanut katsoa!) Siinä oli vai pari viestiä eiliseltä. Aikaisemmat oli kahden vuoden takaa. Näissä aikaisemmissa mies totesi, "pitäisi vaan olla joku, josta olisi kunnolla fileissä ja jota lähteä kunnolla jallittamaan". Tuolloin oltiin tapailtu kolme kk.

Tuli niin h******n paha mieli. Sanokaa nyt, onko aihetta loukkaantua vai onko tuo jo vanha asia?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Tottakai on loukkaavaa saada tietoonsa tuollaista, olkoonkin vanha asia. Mies ei ole ollut sinulle rehellinen suhteenne alkuvaiheessa. Ota asia puheeksi. (Minä katkaisisin suhteen saman tien, ainakin hetkeksi. Mies saisi sitten todistaa teoillaan, jos oikeasti minut takaisin haluaa. Mutta kaikkien tilanne ja persoona ei tietysti ole sellainen kuin itselläni.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on loukkaavaa saada tietoonsa tuollaista, olkoonkin vanha asia. Mies ei ole ollut sinulle rehellinen suhteenne alkuvaiheessa. Ota asia puheeksi. (Minä katkaisisin suhteen saman tien, ainakin hetkeksi. Mies saisi sitten todistaa teoillaan, jos oikeasti minut takaisin haluaa. Mutta kaikkien tilanne ja persoona ei tietysti ole sellainen kuin itselläni.)

Heillä menee kuulemma hyvin, ja äijä on ollut jo kaksi ja puoli vuotta sitoutunut tähän hommaan. Tämäkö ei kelpaa sinulle todisteeksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paha paikka :(

Miksi? Minun elämässäni kaikki parhaat ihmissuhteet ovat syntyneet ajan kanssa, enkä näe sitä minään pahana asiana.

Vierailija

Tottakai saat katsoa miehen FB-viestit, terveessä parisuhteessa ei pidetä salaisuuksia. Nytkin ei oltaisi tässä tilanteessa jos olisitte olleet avoimempia.

Vierailija

Nyt en ymmärrä yhtään ap:n ajatusta. Menneet ovat menneitä ja nyt on nyt, mikä ihmeen pakko on kaivella vanhoja asioita nyyhkiä niistä? Voihan ap tehdä draamaa vaikka mistä ja niin varmasti tapahtuukin, mutta toivottavasti mies sen huomaa myös. Miehelle sanoisin: juokse ja lujaa!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä menee kuulemma hyvin, ja äijä on ollut jo kaksi ja puoli vuotta sitoutunut tähän hommaan. Tämäkö ei kelpaa sinulle todisteeksi?

No ei tietenkään kelpaa. Aloittajahan on yhtä lailla luullut, että mies oli jo alussa kiinnostunut. Nyt ei pidä enää luottaa aloittajan arvioon, että "nyt menee hyvin". Sekin voi olla vain hänen kuvitelmaansa, ja mies tuollainen, joka roikkuu suhteessa parempaa odotellessa. Minä tekisin miehelle nyt hyvin helpoksi sen paremman etsimisen, josta voisi olla kunnolla fileissä.

Vierailija

Ei kaikilla ole "rakkautta ensi silmäyksellä". En minäkään olisi kuvitellut, että päädyn naimisiin mieheni kanssa. Varmaan ystävilleni jotsin kommenttiakin heitin.  Mutta niin siinä vaan kävi. Ajan kanssa tajusin, ettei kukaan muu ole tehnyt minulle yhtä hyvää oloa. 

Vierailija

Puhuiko mies siis itsestään siinä viestissä? Luitko enemmän? Jos puhuivatkin kaverin tilanteesta?

Toisaalta, mitä väliä? Olette yhdessä nyt ja ies ilmeisesti on jo oppinut olemaan fileissä sinusta. Sama se parin vuoden takaisille on.

Vierailija

Perinteistä akkojen narsismia fantasioida jostain jalkojen alta viennistä. Äijä lienee hitaasti lämpiävää sorttia, mutta juuri MINUN olisi pitänyt olla kaikista maailman kolmesta miljardista naisesta se jumalainen ilmestys hänelle.

Mitään merkitystä koko asialla ei ole nykyhetken kannalta, joten lopeta vatvominen.

Vierailija

No kyllä on taas ongelma.

Minunkaan mieheni ei ollut alkuun hullaantunut. Ihastunut joo, mutta rakastunut ei. Tykkäsi, mutta oli varauksellinen. Halusi olla mun kanssa "nyt", mutta ei tiennyt tulevaisuudesta. Oltiin tapailtu vuosi ja siihen päälle seurusteltu 1,5 vuotta ennen kuin rakastui ja innostui. Mikäpä siinä :) Hyvää kannatti odottaa.

Meillä oli siis tuon kahden ja puolen vuoden aikana oikein hyvä parisuhde. Hellyyttä, läheisyyttä (henkistä ja fyysistä), koettiin yhdessä asioita, hitsauduttiin yhteen. Mies uskalsi vasta siinä vaiheessa heittäytyä, kun mun mielestä oltiin jo "tylsä vanha pariskunta". Kieltämättä tå on mullekin kiva "uusi alku". Tavallaan rakastunut itsekin uudelleen kun toinen on aivan fiiliksissä.

Vierailija

Jätä se sika!!!!!! Kyllä miehen pitää rakastua ensisilmäyksellä sinuun. Olet sen arvoinen!!!! Sulla on oikeus sun tunteisiin!!! Jätä sika jätä jätä jätä jätä jätä!!!

T: AV-MAMMA

Vierailija

Mulle kerran mies myönsi vuoden seurustelun jälkeen, että piti meidän alkuaukojen tapailua pitkään pelkkänä seksisuhteena eikä ollut kiinnostunut musta vakavemmin. Tapailtiin alusta asti tiiviisti ja tehtiin juttuja niin kuin pariskunnat tekee. Tuli kuulemma puun takaa että halusinkin seurustella eikä silloinkaan ollut kehdannut myöntää että hän piti suhdettamme vain hauskanpitona. Tunteet mua kohtaan kuulemma tuli vasta paljon myöhemmin. Tuli kyllä kans aika paska fiilis, mutta ei oikeen auttanut kuin yrittää päästä asian yli :/ olisin paljon mielummin ollut kuulematta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saat katsoa miehen FB-viestit, terveessä parisuhteessa ei pidetä salaisuuksia. Nytkin ei oltaisi tässä tilanteessa jos olisitte olleet avoimempia.

Terveessä parisuhteessa vaimo saa lukea salaa miehen sähköpostit ja fb-viestit ja vakoilla minne se menee silloin kun ei ole kotona. Se on tervettä!!

T: AV-MAMMA

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole "rakkautta ensi silmäyksellä". En minäkään olisi kuvitellut, että päädyn naimisiin mieheni kanssa. Varmaan ystävilleni jotsin kommenttiakin heitin.  Mutta niin siinä vaan kävi. Ajan kanssa tajusin, ettei kukaan muu ole tehnyt minulle yhtä hyvää oloa. 

Sama täällä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat