Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse siirryin vasta 10kg painosta 12kg ja kyllä tuntuu raskaalta. Siirtyessäni 8kg painosta tuohon 10kg ei ollut yhtään niin vaikean tuntuista.

Nyt saan vaivalla tehtyä 10-8-6kg painoilla kymmenen toistoa.

  • ylös 0
  • alas 0

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

6kg käsipainot. En halua erityisemmin kokoa hauiksiin tai ojentajiin. Olkapäihin vaan.

Jari "Bull" Mentula

Nostan penkistä 450kg ja paskannan 3kg salihousuihin samalla.

laitteisiinkin menee vähän paskaa.

Vierailija

Perussarjat päälle 20 kg tangolla hieman vaihtelee päivästä riippuen. Voit ehkä itsekin vaihdella tai vaan jättää siihen asti miten jaksaa. Kyllä ne siitä kehittyy pikkuhiljaa joka tapauksessa.

Vierailija

Tuollaisia eristäviä liikkeitä ja joka akka muka vetää jollain useiden kilojen painoilla. Joopa joo.

Vierailija

Teen yleensä 6 kg käsipainoilla haukkaria. Tankoa en käytä. Ei oo tarvetta saada isoja hauislihaksia.

Vierailija

Mikäköhän liike on kyseessä? Voisi olla aika hyvä pohjatieto, ennen kuin painoja vertaa. Haukkaa kun voi tehdä varmaan sadalla eri tavalla. Melko iso ero tulee jo siitä, että onko yhden vai kahden käden liike.

Vierailija

Mulla paino pysyy ihan samana vaikak tekisin mitä. Hauis tulee sitten kanssa tehtyä omalla elopainolla :)

Vierailija

Suoralla tangolla 15-20kg 4x6 tai 3x8

Mutkatangolla kapealla otteella 13-15kg 4x6 tai 3x8

Mutkatangolla leveällä otteella 15kg 4x6 tai 3x8

Käsipainoilla 6-8kg 4x6 tai 3x8

Tyypillisin hauistreenini on ylläolevan mukainen. Yksittäisiä sarjoja pystyisi tekemään isommillakin painoilla. Ojentajat treenaan pääsääntöisesti samoilla painoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla