Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIIPI

09.02.2006 |

Pistin ihan oman pinon ku ajattelin et jos et enää mee tonne lokakuisten puolelle ni luet tän??!!

On kyllä tosi sääli jos jäät pois täältä, oli niin mukava lukee sun juttuja koska nähtiinkin livenä ja asutaan nyt " suht" lähekkäin.

Mua nauratti kun sanoit et olet laittanut paljon tyynyjä Minean sänkyyn, et tuntee olonsa turvalliseksi, kaikkeen me ollankin valmiita et vauva nukkuu;) Ennen teillä niinkuin meillä vaunut sisällä, HALOO!! En ollut koskaan ennen kuullutkaan, mut sitä seisoo vaikka päällänsä, et sais pikkuisen rauhan kotiin, vai mitä??!!

Mut hei jos sä nyt päätät jäädä täältä pois(mitä en suosittele) niin kirjoitellaanko sillon tällön sähköpostitse? Mulla noita Porin keikkojakin joskus on, et voishan sitä kaffetellakin joskus?? Onko huono idea?

No mutta toiv. luit tän.

isot halit minealle ja pusu poskelle pikkuiselle

annu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, löysin tämän aloituksen. Meillä on ollut koko päivän kone pimeänä, hiukan on temppuilut tämä rakkine. Onneksi saadaan ensi viikolla uusi. Kiva, kun huhuilit :) Itsekin luen kyllä aina tosi mielelläni sun ja Aleksin kuulumisia, kun olette " tuttuja" . En oikeastaan vielä tiedä, että jatkanko täällä kirjoittelua, mutta voitaisiin kyllä vaihtaa niitä sähkäriosoitteita. Voitaisiin vaikka lähetellä vauvojenkin kuvia :) Olisi kiva nähdä, että kuinka paljon Aleksi on kasvanut. Olisiko sulla sellainen sähkäriosoite, jonka voisi antaa täällä? Mulla kun on vain sellainen, jossa näkyy koko nimi. Tietty voisin avata uudenkin sähköpostiosoitteen.

Jeps, en olisi mäkään uskonut, että mitä kaikkea sitä juolahtaa mieleen, että vauva vaan suostuisi nukkumaan. Hih!

Moikkamoi ja kivaa alkanutta viikonloppua :)

-synnärikaverinne piipi ja Minea-

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jos musta ei kuulu vähään aikaan, niin älä ihmettele, sillä tämän kone voi pimentyä koska tahansa. On tehnyt jo monena päivänä niin, että näyttö pimenee ja kestää vaikka kuinka ja kauan, ennen kuin taas toimii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla