Onko muita yksinäisiä sinkkuja?

Vierailija

Mulla on tänään niin ikävä toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta ja seksiä...Onko muitakin joilla sama ongelma?

Kommentit (9)

Vierailija

Minä minä. Tuore sinkku. Kaipaan niin eksääni, olisin halunnut että suhde olis jatkunut.

Kukaan muu ei nyt kelpaa, pitää vaan olla yksin.

Vierailija

Kyllä vaan. En ole toipunut siitä, kun 10-vuotinen suhde päättyi kesällä ja se tapa millä loppui. En kaipaa sitä miestä enää tuon tempun jälkeen, vaan kaipaan kaikkia hyviä hetkiä, joita meillä oli vuosien varrella. Tuskin koskaan enää tulen olemaan muuta kuin sinkku.

Vierailija

Minä. Alan olla jo siinä pisteessä, että kaikki käy. Pelkkä seksi tai pelkkä läheisyys tai molemmat. Ihan sama, rakkaudella tai ilman, kunhan saisi tuntea toisen ihmisen ihon ihollaan.

epätoivoista :(

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

On.

Onneksi yksi suloinen nainen tykkäsi minusta tänään, vaikka siinä ei ollutkaan kyse romantiikasta ja seksuaalisuudesta, mutta samanlaista yhdessä kokemisen iloa kuitenkin.

-Mies 29v + 1v-

Miks alapeukku? Hyvä kommentti.

Vierailija

Välillä on raskasta. Olen jo aikuisempi sinkkunainen. Pitkästä parisuhteesta eronnut. Välillä kaipaan seksiä, mut enemmän jonkun elämääni jakamaan, nauramaan, kokkailemaan ja heräämään yhdessä väsyneenä töihin.

Tämmöistä tänään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat