Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yksinäisiä sinkkuja?

Vierailija
30.10.2015 |

Mulla on tänään niin ikävä toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta ja seksiä...Onko muitakin joilla sama ongelma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä:(
N22

Vierailija
2/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina iltaisin :(
Parikymppinen sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä. Tuore sinkku. Kaipaan niin eksääni, olisin halunnut että suhde olis jatkunut.

Kukaan muu ei nyt kelpaa, pitää vaan olla yksin.

Vierailija
4/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, en kaipaa niinkään seksiä vaan nukkumista samassa sängyssä.

Vierailija
5/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Onneksi yksi suloinen nainen tykkäsi minusta tänään, vaikka siinä ei ollutkaan kyse romantiikasta ja seksuaalisuudesta, mutta samanlaista yhdessä kokemisen iloa kuitenkin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. En ole toipunut siitä, kun 10-vuotinen suhde päättyi kesällä ja se tapa millä loppui. En kaipaa sitä miestä enää tuon tempun jälkeen, vaan kaipaan kaikkia hyviä hetkiä, joita meillä oli vuosien varrella. Tuskin koskaan enää tulen olemaan muuta kuin sinkku.

Vierailija
7/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Alan olla jo siinä pisteessä, että kaikki käy. Pelkkä seksi tai pelkkä läheisyys tai molemmat. Ihan sama, rakkaudella tai ilman, kunhan saisi tuntea toisen ihmisen ihon ihollaan.

epätoivoista :(

Vierailija
8/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

On.

Onneksi yksi suloinen nainen tykkäsi minusta tänään, vaikka siinä ei ollutkaan kyse romantiikasta ja seksuaalisuudesta, mutta samanlaista yhdessä kokemisen iloa kuitenkin.

-Mies 29v + 1v-

Miks alapeukku? Hyvä kommentti.

Vierailija
9/9 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on raskasta. Olen jo aikuisempi sinkkunainen. Pitkästä parisuhteesta eronnut. Välillä kaipaan seksiä, mut enemmän jonkun elämääni jakamaan, nauramaan, kokkailemaan ja heräämään yhdessä väsyneenä töihin.

Tämmöistä tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi