Miksette laita hyvää kiertoon?

Vierailija

Miksi et halua muille hyvää?

vain tätäkautta omakin onni on mahdollinen.

Kommentit (14)

Vierailija

Meinasitko, että pistän itseni kiertoon? :D Olen hyvä ja menen ihan hukkaan seipään nielleen mieheni kanssa, joten lähdenkö kyselemään olisiko mahdollisia halukkaita kilpakosijoita?

Vierailija

No mä tiedän että aika moni laittaa kyllä hyvää kiertoon ihan tietämättään. Niin monta hyvää panoa oon saanu varatuilta miehiltä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko, että pistän itseni kiertoon? :D Olen hyvä ja menen ihan hukkaan seipään nielleen mieheni kanssa, joten lähdenkö kyselemään olisiko mahdollisia halukkaita kilpakosijoita?

Minäkin haluaisin nyt laittaa itseni kiertoon jollekin ihanalle söpölle kundille. Niin mutta missä ihmeessä sellanen olis ja miksi oon vaan yksin koko ajan?

Vierailija

Minä kun luulin että tämä on ruikutus siitä, miksi ei anneta hyvää lastenvaatetta/muuta tavaraa köyhille kavereille ilmaiseksi, vaan ne pitää myydä. :D

Ei tullut mieleen seksi tästä ekana. 

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä liittyy seksiin tai seurusteluun.

-Mies 29v + 1v-

No just siten, että jos sulla on hottis tyttöystävä, joka on vielä peto sängyssäkin, niin miksei tyttiksesi voisi jakaa pipariaan vähän muillekin?

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä liittyy seksiin tai seurusteluun.

-Mies 29v + 1v-

Ei liitykkään. 

-Mies 29v + 1v- on jälleen kerran asian ytimessä.

ap

Vierailija

Ihmiskunta ei ole vielä herännyt.

Pelastimme pankkijärjestelmän, joka maksoi  saman kuin kaikkien maailman köyhimpien nostaminen äärimmäisestä köyhyydestä viideksisadaksi vuodeksi.

ahneus, pahuus ja materialismi on hereillä, mutta milloin herää humaanius sekä tietoisuus maailman todellisista ongelmista?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Materia- vai immateriat kiertoon?
Huomenna nurkissa kiertävät kummitukset, haamut ja aaveet 👻

Molempia. Ongelma on globaali. Köyhimmillä ihmisillä ei ole mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskunta ei ole vielä herännyt.

Pelastimme pankkijärjestelmän, joka maksoi  saman kuin kaikkien maailman köyhimpien nostaminen äärimmäisestä köyhyydestä viideksisadaksi vuodeksi.

ahneus, pahuus ja materialismi on hereillä, mutta milloin herää humaanius sekä tietoisuus maailman todellisista ongelmista?!

kuka urpo tätäkin apeukutti?

jösses mitä imbesillejä. Siinä sulle hyvää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat