Anneli Jäätteenmäen luomiväri...

Vierailija

...onpi kulmakarvoissa asti ja tainnu jäädä häivytyksetkin tekemättä. :D Ja ihanasti luomiväri ja paita sävy sävyyn. :D:D

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/J%C3%A4%C3%A4tteenm%...

Kommentit (8)

Vierailija

Pitääkö kaiken olla aina niin pikkutarkkaa? Mun mielestä on hauskaa olla sinne päin tai läntätä miten huvittaa. Mitä väliä? Tollanen pikkunysvääminen on raskasta ja etenkin että pitää kommentoida muiden tyylistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaiken olla aina niin pikkutarkkaa? Mun mielestä on hauskaa olla sinne päin tai läntätä miten huvittaa. Mitä väliä? Tollanen pikkunysvääminen on raskasta ja etenkin että pitää kommentoida muiden tyylistä.

Pikkunysvääminen? Jos meikkaa, niin se tulee tehdä kunnolla. Muuten näyttää pelleltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkunysvääminen? Jos meikkaa, niin se tulee tehdä kunnolla. Muuten näyttää pelleltä.

Mun mielestä a.jäätteenmäki esim näyttää erittäin hyvältä kuvassa. Ja mitä se sulle kuuluu jos joku näyttäis vaikka sirkuspelleltä? Saa kai sitä meikata miten huvittaa, aivan sama kuin saa myös käyttää minkälaisia vaatteita vaan haluaa...

Vierailija

Huh huh, kylläpä jollain nyt meni tunteisiin kun joku huomasi Annelin hassut luomivärisöhellykset. :D Ota perjantaipaukku, jos se vaikka auttaisi ahdistukseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat