Korkkasin just viinipullon. Kysyttävää?
Kommentit (35)
Onko elämäsi ni vittumaista ettet kestä selvänä? Montas kiloa vyötärölle se lipitys on jo tuonut, ei takia erottua enää hahaa!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo?
Ei ole munkaan pullossa aikalukkoa. Silloin avataan kun mieli tekee. -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko elämäsi ni vittumaista ettet kestä selvänä? Montas kiloa vyötärölle se lipitys on jo tuonut, ei takia erottua enää hahaa!!
Elämäni on oikein mukavaa, kiitos kysymästä. Mies ja 3 lasta, mukava työ, harrastuksia ja ystäviä. Kropaltanikin olen oikein sopusuhtainen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Pysyy vähemmän katkerana ja ilkeenä, kun välillä ottaa viinilasillisen tai toisenkin. Ei tarvii tulla sitten anonyymina palstoille ilkeileen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyy vähemmän katkerana ja ilkeenä, kun välillä ottaa viinilasillisen tai toisenkin. Ei tarvii tulla sitten anonyymina palstoille ilkeileen.
Juuri näin, tekis tämänkinpalstan monelle mammalle hyvää välillä vähän löysätä nutturaa. Ei paistais katkeruus niin kauas. Se sitäpaitsi rumentaa ja vanhentaa ihmistä aika tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. työviikon päätteeksi rentoutumiseen
2. veetutukseen
3. baariin lähdössä
4. kavereita odotellessa
5. omaan kivaan tunnelmoiden
6, jotta kestäisit lukea palstan kommentteja
7. viini oli kaapissa tiellä
8. krapulaan
9. ansaitsit sen jostain syystä, mistä?
4 ja 5. En juo koskaan veetutukseen, enkä myöskään krapulaan ja en ole baariinkaan menossa. Kaveri tulee käymään iltakylässä. -ap
Ai niin ja 6 tietenkin!! Palstaileeko joku muka täällä selvinpäin?! =) -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. työviikon päätteeksi rentoutumiseen
2. veetutukseen
3. baariin lähdössä
4. kavereita odotellessa
5. omaan kivaan tunnelmoiden
6, jotta kestäisit lukea palstan kommentteja
7. viini oli kaapissa tiellä
8. krapulaan
9. ansaitsit sen jostain syystä, mistä?
4 ja 5. En juo koskaan veetutukseen, enkä myöskään krapulaan ja en ole baariinkaan menossa. Kaveri tulee käymään iltakylässä. -ap
Ai niin ja 6 tietenkin!! Palstaileeko joku muka täällä selvinpäin?! =) -ap
Hetkinen vain, kohta ykköstä vitosen kanssa, sitten siirryn kutoseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja et odottanut kaveria?
Juu kaveri tulee seiskan pintaan, mutta kolmen lapsen äitinä, joka on aina menossa, en osaa yksinkään olla, joten mikäs mukavampaa kuin palstailla täällä (vaikkakin mennyt vähän vaisuksi tämä meno, en ole hetkeen palstaillut) -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko edes hyvää viiniä
On kyllä ihan hyvää. Ei ehkä parasta mitä tiedän, mutta hyvää kuitenkin. -ap
Ja minä kans! Mukavaa iltaa vaan kaikille..=)
Tiedättekö viinin tissuttelijat, että teidän hengitys alkaa haisemaan pistävältä kuselta. Yäk.
Minä myös. Lapset leikkii huoneessaan. Olen juonut jo puolipulloa :)
http://www.alko.fi/tuotteet/443817/?fromsearch=true
tämä
-ap