Baari-illasta selviäminen

ap

Ongelmana siis se, että vaikka olen nuori, niin ei yhtään huvita enää mennä yökerhoihin saati sitten koittaa jaksaa olla siellä pilkkuun asti. Tänään olisi kavereiden kanssa pitkästä aikaa mentävä, ja oikeastaan odotan ihan innolla mutta tiedän mitä tuleman pitää. Kyllästyn, väsyn ja ahdistun siihen kännäilytouhuun viimeistään yhden maissa, kun muut painaa neljään. Haluaisin olla siihen asti kun muutkin kimppakyydin vuoksi. Yleensä etkot ovat tosi mukavat, omat ystävät ja turvallinen olo. Baareissa taas on joka ikinen kerta vanhoja ikäviä tuttuja (koulukiusaajia) joiden naamojen näkeminen saa mielen mustaksi ja itsetunnon pohjamutiin... Tsempatkaa minuu!! Haluan oppia taas juhlimaan kunnolla, niinkun teiniaikoina. :D

Kommentit (8)

Vierailija

En osaa antaa neuvoja. Itsekään en tykännyt bailata pilkkuun asti. Mutta mä asuin nuorena Helsingissä, pääsi julkisilla kotiin eikä tarvinnut odotella muita kyydin takia. 

Vierailija

Yritä hakeutua seuraan, jossa sulla on hauskaa. Edellinen on tosin kummallinen neuvo, koska eikö se ole baari-illan tarkoitus?:)

Jos baarissa on ihmisiä, joiden naamoja et halua katsella niin ei niistä silloin tarvi välittää..

Vierailija

Jos sun asenne on jo valmiiksi se, että baarit ei kiinnosta ja loppuillasta tulee ihan paskaa sen takia niin varmasti tuleekin. Eli asenne kohdilleen ja avoimin mielin liikenteeseen! Selvinpäin harva jaksaa bilettää eli juo sitä alkoholia. Perseitä ei tarvitse vetää, mutta pieni mukava hiprakka on aina kiva. Jos tykkäät tanssia niin tanssi, käy välillä kiertelemässä eri puolilla baaria ja etsi vaikka uutta juttuseuraa. Unohda ne kiusaajat, älä anna heidän vaikuttaa sinun elämääsi enää millään tavalla. 

Vierailija

Ehkä sun olis aika reipastua ja sanoa kiitos ei baarille. Käyt ne etkot ja sitten himaan?

Pidä etkot seuraavaksi sun luona ja jo etukäteen ilmoitat, että et lähde eteenpäin.

Vierailija

Juu tuota oon miettinyt että varmaan etkoihin kannattaa suosiolla jo lopettaa. :) Ikävää vaan kun sitten ei ainakaan voi saada ketään uusia tuttavia elämään jos kotona vaan pysyttelee. :( Sinkkukin olen ja ainahan sitä toivoo että maagisesti prinssi uljas ratsastaisi sinne, löydettäisi toisemme jajaja joo. Ystäväpiiristä kaikki vaan löytäneet juurikin yökerhoista kumppanit itselleen, vaikka harvoinpa sieltä pysyvää löytää. Harrastusten parista saati sitten netistäkään niitä ehdokkaita ei juuri ole löytyny.. Mutta olishan se huippua osata juhlia ihan vaan ilman mitään taka-ajatuksia.
Ap

Vierailija

Itse olin nuorempana samanlainen. Sillä erolla, ettei kimppakyytiä ollut mun suuntaan, jiten pääsin ajoissa lähtemään.

Kävin moikkaamassa pöydässä ja pois. Siutä sitten tuli aina tappelu, kun joku aina puuttui paikalta ja verisesti loukkaantui, kun mä taas salaa hiippailin pois.. parhaillaan baariin jääneiden loppuaika,meni mun haukkumiseen. Kerran yksi neropatti tuli taksilla öerässä oven taakse vaatimaan vastauksia. Huusi ja räyhäs, että naapurin soitti poliisin ja mimmi pääsi putkaan.

Sen jälkeen lopetin tuon porukan mukana notkumisen. Ei se riitely ollut sen väärtti, että etkotkin meni vittuillessa, että sähän vissiin lähet tass ajoissa. Jep, kyllä.

En tajua miten ottivatkin niin henkilökohtaisesti asian. :D

Pikku hiljaa ystäväpiiri muuttui, koti-illat alkoivat olla pop. Nyt sentään osa kavereista (noista vanhoistakin) ymmärtää illanistujaiset jonkun luona, tai pubissa. Juttelua, lautapeliä, hauskaa. Yökerhoissa on välillä kivaa tanssia, mutta jengi katoaa pitkin raflaa, ei se enää ole yhdessä oloa.

Tässä iässä on kova muija, jos jaksaa yhteen. ;) Nyt jengi kotiutuu puolilta öin ja jotkut parantaa maailmaa aamukuuteen.
Harhauduin aiheesta, ehkä sun pitää miettiä toisenlaisia kaverin tapaamiskeinoja tai sitten käyt harvemmin, että on varaa itekseen lähteä pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat