Haluan antaa mun teini-ikäisen adoptioon

Vierailija

mulla on mitta täynnä enkä enää yksinkertaisesti jaksa tätä. Olen päättänyt luopua vanhemmuudesta ja antaa adoptioon. Onko täällä paikalla jotain sosiaalityöntekijöitä jotka tietävät miten tälläisessä tilanteessa toimitaan?

Ja turha tuomita minua koska ette ole eläneet tuon kitukasvuisen nartun kanssa samassa huushollissa, niin ette voi ymmärtääkkään.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mulla on mitta täynnä enkä enää yksinkertaisesti jaksa tätä. Olen päättänyt luopua vanhemmuudesta ja antaa adoptioon. Onko täällä paikalla jotain sosiaalityöntekijöitä jotka tietävät miten tälläisessä tilanteessa toimitaan?

Ja turha tuomita minua koska ette ole eläneet tuon kitukasvuisen nartun kanssa samassa huushollissa, niin ette voi ymmärtääkkään.

Sitä saa mitä tilaa, vaikkas ihan ITSE tekemän (ne kuuluista geenit) ja ITSE kasvattaman kitukasvuisen nartun. Tämä on selvä provo, mutta jotenkin hauska.

Vierailija

En ole sossu mutta jotekin vastaavan teinin kanssa selviytyneenä ymmärrän kyllä mistä puhut. Joskus olisi kyllä mieli tehnyt lyödä hanskat tiskiin ja laittaa tyttö kävelemään tai paeta itse. Onneksi oli välillä hyviäkin hetkiä ja nykyään hän on itsellinen nuori nainen ja asunut jo muutaman vuoden omassa pikku kodissaan. Rakkaampaa lasta ei voisi olla joten onneksi kestin puolen kymmentä vuotta kauheutta.

Vierailija

Harvoin kukaan enää noin vanhaa adoptoi. Tosin aikuisenkin voi adoptoida, jos kitukasvu haluaa jossain vaiheessa virallisemmin irtautua sinusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tee lastensuojeluilmoitus, niin saat apua vaikeaan tilanteeseen.

En halua enää olla tuon ämmän äiti.

Ja kitukasvuisuudella tarkoitin sitä että ei ole vielä edes naisen mitoissa vaan teini. Normaalikokoinen on omassa ikäluokassa.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kitukasvuisuudella tarkoitin sitä että ei ole vielä edes naisen mitoissa vaan teini. Normaalikokoinen on omassa ikäluokassa.

AP

No mikä vika se sitten tytössä on, jos on sen kokoinen kuin pitääkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No mikä vika se sitten tytössä on, jos on sen kokoinen kuin pitääkin?

Luonteeltaan narsistinen, ilkeä, huomionhakuinen jne jne.

AP

Vierailija

Ihan tavallinen teini siis, melkein kaikilla on se hirviövaiheensa, se saattaa loppua ihan yks kaks, huomenna saattaa olla talossa aivan eri tyttö. Mutta voi se viedä vielä vuoden parikin. Koita kumminkin jaksaa. Se on vähän niinku sinun vastuullasi se homma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat