Siis kertokaa nyt mulle tuosta OmaKanta-arkistosta?!

Vierailija

Millä logiikalla nyt mikäkin näkyy? Oon esimerkiksi kolme viikkoa sitten käynyt verikokeissa, mutta niitä ei tuolla vieläkään näy. Luulin että kahdessa viikossa tulisi näkyviin.

Psykiatrin kirjoituksia ei myöskään näy, kirjoittaako se muka kaiken lisälehdelle? Hirveästi näkyy käyntejä ja hoitojaksoja, mutta tekstejä ei.

Kommentit (2)

Vierailija

Verikokeen tulokset voi tulla viiveellä riippuen paikasta.

Ilmeisesti psykiatrian puolen tietoja ei Kannassa näy ollenkaan.

Mutta mullapas näkyi kun kävin psyk.sairaanhoitajan arviossa. Hän teki arvion missä näkyi monta vuotta aikaisemmat käynnit polilla. Siis vain ne käynnit mainittiin, ei mitään muuta sieltä. Nyt kuitenkin Kannassa on sen psyk.hoitajan kaikki sepustukset. Oi kun ihanaa.... en olis niitä sinne halunnut.  Syynä ihan vaan se, että kokemuksesta jos menee somaattisen vaivan kanssa lääkärille, ne laittaa jatkossa kaiken psyykkiset oireiden syyksi.

Mun mielestä pitäisi olla oikeus kokonaan kieltää tietonsa laittamiset Kantaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Verikokeen tulokset voi tulla viiveellä riippuen paikasta.

Ilmeisesti psykiatrian puolen tietoja ei Kannassa näy ollenkaan.

Mutta mullapas näkyi kun kävin psyk.sairaanhoitajan arviossa. Hän teki arvion missä näkyi monta vuotta aikaisemmat käynnit polilla. Siis vain ne käynnit mainittiin, ei mitään muuta sieltä. Nyt kuitenkin Kannassa on sen psyk.hoitajan kaikki sepustukset. Oi kun ihanaa.... en olis niitä sinne halunnut.  Syynä ihan vaan se, että kokemuksesta jos menee somaattisen vaivan kanssa lääkärille, ne laittaa jatkossa kaiken psyykkiset oireiden syyksi.

Mun mielestä pitäisi olla oikeus kokonaan kieltää tietonsa laittamiset Kantaan.

*psyykkisten

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat