TE JOTKA NÄÄTTE TÅN NIIN AUTTAKAA!

Vierailija

Oon 15v poika ja mun oikeeassa kivejsen vasemmalla sivulla on kiinni melko pieni patti tai nystyrä. Se on hyvin pieni tuntuu kuin kiveksessäni olisi kiinni ihan pieni riisinjyvä. Se siis on joku 5 milliä pitkä ja 2 milliä leveä. Siis tuo patti. Kävin keväällä lääkärissä eikä lääkäri edes tuntennu sitä. Laittoi kuitenkin varmuiden vuoksi ultraan, että asia voidaan unohtaa. Ultrassakaan ri näkynyt mitään ja lääkäri sanoi, että patti on niin pieni ettei näkynyt siinäkään. Asia jätettiin sikseen.

Nyt tuntui taas että patti olisi kasvanut, mutta voi olla, että kuvittelen tai tunnustelen tarkemmin tai paremmin kun huomaan, että jos tunnustelen epähuolellisemmin se tuntuu samalta kuin ennen.

Mietin vain, että mitä jos se onkin syöpä joka ei ole vielä kerennyt kasvamaan vielä niin isoksi, että se huomattaisiin. Luin netistä eilen, kun joku kysyi jostain kivespatista niin lääkäri vastasi että pääasia, että se ei ole kiinni kiveksessä, mutta mulla se juuri on kiinni siinä kiveksessä. Pitäskö pelätä syöpää?

Kommentit (7)

Vierailija

Sinuna yrittäisin pitää näppini erossa ko. patista parin viikon verran ja vasta sitten tunnustelisin uudestaan, vieläkö se tuntuu. Syöpä on äärettömän epätodennäköinen etenkin kun kives on ultrattu.

Vierailija

Varmaankin joku normaali sinne kuuluva sillä jos se on niin pieni, ettei ultrassa näy niin et voi sormineen tuntea . Kun taas tunnet sen niin sen on täytynyt näkyä ultrassa ja jos lääkäri ei ole mitään poikkeavaa ultrassa huomannut niin silloin ei voi olla kyse mistään vakavasta.

Vierailija

Se että sanomme sen olevan vaaraton, ei varmaan auta. Jos olet koulussa, niin puhu terveydenhoitajan kanssa. Lääkäri ei ole selittänyt sinulle tarpeeksi hyvin asiaa jos sitä tutkimustenkin jälkeen pelkäät. Pyydä sellainen selvitys asiasta, että ymmärrät mistä on kysymys, niin sitten se ei enää pelota.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat