Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin että uskallanko toteuttaa suunnitelmani

Vierailija

kerrotaan nyt aluksi että koulutusta ei ole (jätin kesken kun ei ollut minun juttuni), olen työssä jota vihaan, eikä elämässäni ole mitään sisältöä, ei ystäviä eikä mitään muutakaan. Toisaalta haluaisin ehkä opiskella jotain mutta en oikein haluaisi tuhlata elämääni opiskeluun, varsinkaan kun ei ole mitään alaa joka kiinnostaa.. olen ollut olemassa jo vähän yli 20 vuotta mutta silti tuntuu etten ole elänyt vielä yhtään. Jokainen päivä on samanlainen, tuntuu että elämäni valuu hukkaan.
Olen miettinyt että lähden ulkomaille ilman mitään suunnitelmia. Rahaa on säästössä jonkin verran, ei kovin paljoa kuitenkaan. Olisiko ihan tyhmä idea lähteä ns tyhjän päälle jonnekin?
Englantia osaan aika hyvin, paria muuta kieltä vähän

Kommentit (2)

Vierailija

Joo, lähde vaan. Muista vaan,että sun pitää ottaa itses mukaan, joten mikään ei varmaan siellä ulkomaillakaan tule muuttumaan.

Vierailija

Siinä on se mahdollisuus, että olet siellä ulkomailla vielä entistäkin yksinäisempi. Jos olisin sinä, lähtisin ulkomaille ainoastaan niin, että olen pakotettu tapaamaan uusia ihmisiä, eli esimerkiksi opiskelemaan. 

Elämän eläminen ei oo pelkkiä hienoja, suuria saavutuksia peräjälkeen, vaan se on sitä, että nauttii olostaan tällä pallolla. Eli lähde miettimään sitä, mikä tekisi sun elämästä mielekästä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat