Oletko saanut työpaikan niin, että

Vierailija

olet käynyt paikanpäällä kysymässä? Kerro kokemuksesi! :) Kauanko tuosta on aikaa, mikä ala oli kyseessä, kuinka pian pääsit aloittamaan jne, kertokaa mitä vain mieleen tulee :) Ajattelin itse seuraavaksi lähteä kyselemään liikkeistä henkilökohtaisesti töitä. Alkaa tämä työttömyys tympiä, mutta Molilla ei oikein ole tarjottavaa.

Kommentit (4)

Vierailija

En ole mennyt mihinkään, mutta olen kysellyt kesäsijaisuuksia ottamalla itse yhteyttä (AJOISSA!!!) sähköpostitse eri paikkojen esimiehiin. Yhden lauseen esittely itsestäni, ja kysymys, johon esimies on vastannut, että on tulossa sijaisuuksia, mutta ei ole vielä tehnyt ilmoitusta eikä ole edes lomalistoja jne, ja pyytänyt laittamaan hakemuksen. Sitten olen tehnyt hakemuksen ja käynyt haastattelussa, ja saanut duunin. Kunnan virasto kyseessä. Oleellista on siis olla liikenteessä ennen kuin kesätyöpaikkailmoitukset laitetaan julki. Jos saavat hyvän sijaisen ajoissa, eivät välttämättä laitakaan paikkaa yleiseen hakuun. Säästyvät siltäkin vaivalta. 

Vierailija

Sain töitä lähettämällä sähköpostia, että olen vastavalmistunut ja olisin valmis tuleen töihin. Liitteeksi mukaan laiton cv:n. Kutsu tuli juttelemaan ja sovittiin perehdytysjakso ja töitä. Vuoden päästä sain vakituisen paikan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole mennyt mihinkään, mutta olen kysellyt kesäsijaisuuksia ottamalla itse yhteyttä (AJOISSA!!!) sähköpostitse eri paikkojen esimiehiin. Yhden lauseen esittely itsestäni, ja kysymys, johon esimies on vastannut, että on tulossa sijaisuuksia, mutta ei ole vielä tehnyt ilmoitusta eikä ole edes lomalistoja jne, ja pyytänyt laittamaan hakemuksen. Sitten olen tehnyt hakemuksen ja käynyt haastattelussa, ja saanut duunin. Kunnan virasto kyseessä. Oleellista on siis olla liikenteessä ennen kuin kesätyöpaikkailmoitukset laitetaan julki. Jos saavat hyvän sijaisen ajoissa, eivät välttämättä laitakaan paikkaa yleiseen hakuun. Säästyvät siltäkin vaivalta. 

Ja aikaa on 3-6 vuotta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat