Olenko paha ihminen? :( Ihastuin toiseen tapailun aikana

Vierailija

Minulla on ollut nyt jonkin aikaa tapailusuhde erääseen mieheen. Alku meni hyvin, mutta viime aikoina en ole ollut tyytyväinen suhteeseen. Olen aika varma että mies pitää tätä jo seurustelusuhteena, on todella rakastunut minuun.

Aina jos olen koittanut puhua "eroamisesta", hän on mennyt ihan sekaisin ja alkanut itkemään. Pelkään että tekee itselleen jotain jos tämä päättyy.

Nyt olen kuitenkin tavannut toisen miehen (muutama kuukausi taaksepäin), johon olen ollut jo jonkun aikaa aika ihastunut.

Olimme yhdessä illanvietossa ja tuolla tuo mies tunnusti että on ihastunut minuun. Tunnustin myös oman ihastumiseni, mutta tilanne jäi nyt tuohon.

Haluaisin niin että tästä tulisi jotain, mutta ensin pitäisi keksiä mahdollisimman kivuton tapa päästä irti tuosta tapailusuhteesta.. :/ Vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija

Otat eromisen puheeksi niin kuin aikaisemminkin,ja selität hienotunteisesti,että tunteet tapailumiestä kohtaan eivät taida olla yhtä voimakkaat kuin hänen tunteensa sinua kohtaan.Hirveää jos mies itkee ja menee sekaisin eroyrityksistä,mutta eihän se ole syy jatkaa epäsopivan ihmisen tapailua,ei säälistä voi seurustella.Voit myös sanoa,ettei tyypissä ole vikaa,tykkäät vain siitä toisesta enemmän.Ja et ole paha ihminen,ei tunteille mitään mahda ja jos vain tapailette,et ole vastuussa siitä että toinen osapuoli suhtautuu juttuunne vakavammin kuin sinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailusuhteesta pääse eroon ensin ihan kieltäytymällä tapaamisista. Mitään eroa tarvi tehdä, jos ei seurustele.

AP:han sanoi,että mies on ihan rakastunut ja pitää suhdetta jo seurusteluna.Ehkä he ihan ensin voisivat puhua siitä,missä vaiheessa suhde ylipäätään on.

Vierailija

Miten muuten tapailu muuttuu seurusteluksi? Siis sovitaanko siitä erikseen vai muuttuuko treffeillä käynti vain jossain vaiheessa tiiviimmäksi hengailuksi? Hankala tuollainen tilanne,jossa toisen osapuolen mielestä vasta tapaillaan ja tutustutaan ja toinen on mielestään parisuhteessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat