Exä haukkui väljäksi,arastelen aloittaa seksielämää nykyisen kanssa

Vierailija

Exä sanoi suutuksissaan väljäksi.

Uskaltaako sitä kokeilla,mitä nykyinen on mieltä?

Kommentit (10)

Vierailija

No mun exä haukkui mut pieni munaseks, levitti jopa juorua että mulla on pieni muna. Huvitti lähinnä, tietää kyllä varsin hyvin että olen kaikkea muuta kuin pienimunainen. Exien horinat aivan jonninjoutavaa puutaheinää, niille kannata korvaansa lotkauttaa.

Jos kuulet jonkun tilittävän exästä, luultavasti paljon jutuista on valetta tai muunneltua totuutta, varsinkin jos ero on ollut myrskyisä. 

Vierailija

Toivottavasti olet käyttänyt väliajan hyväksesi ja jumpannut itsesi kuntoon. Tämä ei ollut siis pahasti sanottu vaan tarkoitan sitä oikeasti. Se on periaatteessa se ja sama olitko oikeasti väljä, mutta jumppa ei olisi ainakaan huonontanut tilannettasi.

Vierailija

Voi teitä nykyajan nuoria...

Joku nainen on kysynyt joskus ennen seksiä varovasti että pidänkö tiukoista vai väljistä. En ole vielä kovin väljää tavannut, tiukimmat ovat olleet itse asiassa synnyttäneillä ja ne eivät ole edes mitään treenanneet. Pointti kuitenkin on se, että itse en edes pidä liian 'tiukoista', vaan normaaleista, eli joidenkin mielestä kai väljistä...

Älkää nyt hyvät tytöt tuollaisia miettikö, ihan ihme ongelmia. Muutenkin tuo väljyys on täysin tuulesta temmattu, joillakin vanhemmilla rouvilla saattaa sitten olla oikeasti suht. väljä, eikä sekään ole haitannut yhtään minkään vertaa.

Jotenkin ihan pahaa tekee se, mitä nykyaika tekee naisille kun pitää stressata ihan ihme asioista. Mutta samahan se on tämän ajan pojillakin, käyttäytyyvät kuin mitkä lie ämmät :D

Vierailija

Mulla ei oo tiukka ainakaan ja hyvää seksiä olen saanut älykkäiden ja mielikuvituksellisten miesten kanssa. Yksi typerys nuoruudessani haukkui väljäksi, hän oli todella epävarma eikä meillä ollut oikein henkistä yhteyttä, siinäpä syy seksielämän toimimattomuudelle, mutta helpointa oli hänelle mun anatomian haukkuminen.

Vierailija

En itse ole enää halunnut nöyryyttää itseäni, sillä ensimmäisellä seksikerralla elämässäni mies kertoi, että olen löysä. Siihen loppui oma seksielämä heti kun alkoikin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En itse ole enää halunnut nöyryyttää itseäni, sillä ensimmäisellä seksikerralla elämässäni mies kertoi, että olen löysä. Siihen loppui oma seksielämä heti kun alkoikin...

Miksi alapeukku?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?

No en vielä kovin suurta painoarvoa antaisi yhden miehen lausunnolle. Minkä kokoinen penis miehellä oli?

Vierailija

Alapeukku minulta siksi että poitsun puheet olivat täysin ala-arvoisia. Hän on iskenyt herkkään kohtaan sinussa, ja tosi harmi että olet ne uskonut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat