Mies 29v + 1v miettii; ärsyttääkö naisia jos miehet 'tunkeutuvat' 'heidän' harrastuksiinsa?

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jos esim.mies on jollain liikunta-aiheisella kurssilla, minne tulee oletusarvoisesti vain naisia? Haluaako osa naisista tulla sinne irrottautumaan miehistä?

Minusta isompi ongelma on ehkä päinvastainen ainakin mitä tulee kehittymiseen urheilulajeissa; joissakin taistelulajiseuroissa jopa 70% harrastajista voi olla naisia ja miehen on sitten todella vaikea löytää kunnollista harjoittelukaveria ja joutuu jopa varomaan ja pyytelemään anteeksi esim.rinnan koskettamista, joka on ihan samanlainen miehellä ja naisella.

Samanlaista vääristymää ei ole ns.naisellisissa lajeissa kuten vatsatanssissa eli naisten ei siellä todennäköisesti tarvitse edes yhtä miestä kestää ja vaikka pitäisikin, niin miehen läsnäolo ei haittaa naisen treenaamista, koska kyse on yksilölajista.

Rupesin miettimään tätä siksi koska eräs nainen, jota aina tervehdin ystävällisesti harjoituksiin tullessa vain katsoo minua tympeästi. Mietin onko sillä naisella niin traumaattinen suhde miehiin vai onkohan hän myös naisille samanlainen.

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Luultavasti saman näköinen mies kuin sinä on aiemmin kosketellut hänen rintaansa jossakin toisessa harrastuksessa, jonka johdosta sinä saat nyt toimia aivan aukottomaan loogiseen ajatteluun hyvin ymmärrettävästi perustuen sijaiskärsijänä. Sinun kannattaa ottaa asia puheeksi seuraavalla kerralla kun näette, olkoon miten tympeänä tahansa mutta mene puhumaan hänelle. Menet vain suoraan asiaa, siitä naiset nimittäin pitävät, eli kerrot ettet todellakaan ole aikeissa kosketella hänen rintojaan, ettet itse asiassa mistään hinnasta tekisi sitä, ja mikäli nyt jotain fyysistä hipaisua joskus tapahtuu, on se epäilemättä vahinko.

Vierailija

No huh, nyt oli kaukaa haettua. Siis yksi nainen katsoo sinua tympeasti ja kehittelet tuollaisia skenaarioita paassasi? Ei kuule kaikki johdu sukupuolijutuista. Se nainen voi olla muuten vaan kusipaa. Tai ei vain pida sinusta. Aika klisee etta jos nainen ei suhtaudu yhteen mieheen positiivisesti, se tarkoittaa sita etta hanella on joku yleinen trauma miehista. Kaikki ei pyori sen kikkelin ymparilla.

Vierailija

"--pyytelemään anteeksi esim.rinnan koskettamista, joka on ihan samanlainen miehellä ja naisella."

Onko miehillä ja naisilla sinun mielestäsi samanlaiset rinnat?

Mutta joo, itse harrastan tankotanssia ja miehet treeniseurana ovat mukavaa vaihtelua, mutta toki turhauttaa vähän se että he ovat fyysisesti paljon parempia lajissa :)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

"--pyytelemään anteeksi esim.rinnan koskettamista, joka on ihan samanlainen miehellä ja naisella."

Mutta joo, itse harrastan tankotanssia ja miehet treeniseurana ovat mukavaa vaihtelua, mutta toki turhauttaa vähän se että he ovat fyysisesti paljon parempia lajissa :)

Minulla oli ennen gynekomastia ja sitten se leikattiin. Tiedät varmaan mitä se "gyne" tarkoittaa eli että miehellä on samanlainen rinta kuin naisella. Samat hermot siellä on kaikilla ihmisillä myös sukupuolesta riippumatta; naisilla korostuu rasva ja miehillä lihas.

Varmaan miehillä on paremmat edellytykset kehittyä tuossa lajissa, kuten useimmissa urheilulajeissa, mutta tankotanssin maine on vähän sellainen, että vaatii melko paljon rohkeutta että mies kehtaisi sitä kokeilla, koska se myönnetään eroottiseksi tanssiksi, jonka tarkoitus on kiihottaa mieskatsojia (tietysti sinä ja minä tiedämme ettei kyse ole siitä, mutta tuollainen mielikuva siitä perustallaajalle tulee). Lahjakkaimmat liikkujamiehet suuntautuvat siis keskimäärin ihan muihin lajeihin, kun taas naiset huonomman perusitseluottamuksen tähden voivat suuntautua niin, että vain ne telinevoimistelutaustan omaavat tai muut fitness-pimut uskaltavat mennä sinne tankotunnille, koska siinä ne perusliikkeetkin ovat yllättävän vaativia. Ja koska naisilla on voimaa niin paljon vähemmän, voi olla että naiset oppivat tekniikan usein nopeammin ihan käytännön pakosta.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

No huh, nyt oli kaukaa haettua. Siis yksi nainen katsoo sinua tympeasti ja kehittelet tuollaisia skenaarioita paassasi? Ei kuule kaikki johdu sukupuolijutuista. Se nainen voi olla muuten vaan kusipaa. Tai ei vain pida sinusta. Aika klisee etta jos nainen ei suhtaudu yhteen mieheen positiivisesti, se tarkoittaa sita etta hanella on joku yleinen trauma miehista. Kaikki ei pyori sen kikkelin ymparilla.

Oli tässä aloituksessa monta muutakin ajatusta kuin se, mutta tulipahan siitäkin lisätäytettä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Ei mulla ole mitään naisharrastuksia. Käyn salilla ja kahvakuulassa. Enkä tiedä ketään muutakaan naista, joka harrastaisi mitään "naisille suunnattua".

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen gynekomastia ja sitten se leikattiin. Tiedät varmaan mitä se "gyne" tarkoittaa eli että miehellä on samanlainen rinta kuin naisella. Samat hermot siellä on kaikilla ihmisillä myös sukupuolesta riippumatta; naisilla korostuu rasva ja miehillä lihas.

Varmaan miehillä on paremmat edellytykset kehittyä tuossa lajissa, kuten useimmissa urheilulajeissa, mutta tankotanssin maine on vähän sellainen, että vaatii melko paljon rohkeutta että mies kehtaisi sitä kokeilla, koska se myönnetään eroottiseksi tanssiksi, jonka tarkoitus on kiihottaa mieskatsojia (tietysti sinä ja minä tiedämme ettei kyse ole siitä, mutta tuollainen mielikuva siitä perustallaajalle tulee). Lahjakkaimmat liikkujamiehet suuntautuvat siis keskimäärin ihan muihin lajeihin, kun taas naiset huonomman perusitseluottamuksen tähden voivat suuntautua niin, että vain ne telinevoimistelutaustan omaavat tai muut fitness-pimut uskaltavat mennä sinne tankotunnille, koska siinä ne perusliikkeetkin ovat yllättävän vaativia. Ja koska naisilla on voimaa niin paljon vähemmän, voi olla että naiset oppivat tekniikan usein nopeammin ihan käytännön pakosta.

-Mies 29v + 1v-

Itseasiassa koska tankotanssi on niin uusi laji, tosi moni nainen aloittaa sen ihan sohvaperunataustalta. Itsekin aloitin ihan nollasta ja tankoilun aloitettuani innoistuin sitten muustakin liikunnasta. Että enemmänkin itse näen sen niin päin, että normipulliaiset naiset tulevat tankoilemaan (ja siis sehän on erittäin hyvä asia että innostuvat!) mutta sitten olen nähnyt lihaskimppumiesten tulevan tankotunnille. Sohvaperunamiehiä en ole tunneilla nähnyt. Miksi luulet että naisilla on "huonompi perusitseluottamus"? Uskaltaisitko sinä tulla tankotunnille? Tervetuloa vaan. Siellä täytyy sitten olla pelkissä boksereissa :)

Vierailija

Aijotko kokeilla tuota mitä ehdotin? Se kyllä kannattaa. Voisi olla paikallaan rentouttaa yleistä tunnelmaa jopa siten, että otat puheenvuoron itsellesi heti seuraavan harrastuskerran alussa ja kerrot suoraan ja rehellisesti ettet ole tullut tänne koskettelemaan yhdenkään paikalla olevan naisen rintoja, eikä sellainen itse asiassa kävisi edes mielesi vieressäkään. Usko pois, näin ylimääräinen jännite karisee heti alussa kuin taivaan tuuliin ja tulet avosylin vastaanotetuksi naisjoukkoon. Voit myös varmistaa viestin perille menoa toteamalla minkälaisia naisia preferoit, eikä mielestäsi paikalla ole yhtään sellaista johon tarkoitushakuisesti kajoaisitkaan, eikä olisi ollut edes kymmenen vuotta sitten samalla kokoonpanolla kun nyt katselet porukkaa tarkemmin. Näin naiset kokevat olevansa turvassa ja arvostettuja, eikä miehisyytesi uhkaa heitä enää niin pahasti. 2

Vierailija

No se nainen ei vain pidä sinusta. Onko sitä niin vaikeaa myöntää, että pitää kehitellä tälläinen ihmeellinen teoria naisista ja heidän harrastuksista.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Itseasiassa koska tankotanssi on niin uusi laji, tosi moni nainen aloittaa sen ihan sohvaperunataustalta. Itsekin aloitin ihan nollasta ja tankoilun aloitettuani innoistuin sitten muustakin liikunnasta. Että enemmänkin itse näen sen niin päin, että normipulliaiset naiset tulevat tankoilemaan (ja siis sehän on erittäin hyvä asia että innostuvat!) mutta sitten olen nähnyt lihaskimppumiesten tulevan tankotunnille. Sohvaperunamiehiä en ole tunneilla nähnyt. Miksi luulet että naisilla on "huonompi perusitseluottamus"? Uskaltaisitko sinä tulla tankotunnille? Tervetuloa vaan. Siellä täytyy sitten olla pelkissä boksereissa :)

Uskaltaisin koska olen käynytkin tankotanssitunneilla ja rankkaa huhkimista on kyllä ollut ja vaikeita liikkeitä, joista vain osa tuntuu luonnollisilta. Ei ole samanlaista tunnetta tullut missään muussa lajissa.

Naisten huonompi perusitseluottamus näkyy esim.siinä että naiset aina ujostelevat ja vähättelevät itseään ja kun pitäisi tehdä jotakin, niin naiset monesti nauravat ja päivittelevät "en minä tuota osaa! hahahah!" Naiset eivät myöskään uskalla puhua ja kertoa mielipiteitään ääneen samalla tavalla kuin miehet ja 90% urotöiden tekijöistä ja työtapaturmissa kuolleista on miehiä eli miehillä on uskoa siihen, että he voivat onnistua hengenvaarallisessa yrityksessä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

On kyllä mies 29v +1v jotenkin taas hakoteillä. Mä olen miehenä harrastanut ja harrastan nykyäänkin aika paljon "naisten" harrastuksia enkä ole ikinä kokenut mitään vastaavaa. Melkoisen hyvin mut on niihin porukoihin otettu mukaan vaikka joskus olen jopa ollut tunnin/kurssin ainoana miehenä.

Ja ne harrastukset on siis ollut joogaa, balettia ja juurikin tuota tankotanssia. Tankotanssia oikeestaan juuri siksi että pääsee pyörimään ja käyttämään punttistreenin lihaksia. Eli olen ehkä tuon 10:n niitä lihaskimppumiehiä siellä. Se on kyllä tosi hyvää harjotusta, saa vähän lisää koordinaatiota ja kehonhallintaa joka on tosi erilaista mitä baletissa on joutunut harjoittamaan. Tietysti tuossa on se että mä teen tietyt asiat ihan raa'asti voimalla, mitkä jotkut mimmit tekevät sitten tekniikalla. Vitsaillaan porukassa siitä että kai se on meillä miehillä joku lantion muoto varmaan joka vaikuttaa siihen että mä pystyn kiipeileen pysymään tangossa kiinni hyvin ihan pelkistään käsilläni.

Baletissa olen saattanut joskus vahingossa koskea jonkun naisen rintaa, so what? Jossian kamppailulajissakin saattaisin vahingossa koskea, tai jopa tarkoituksella, jos harjoituksessa semmoista tarvitaan. Ei tulisi kyllä mulle mieleenkään pyytää erityisesti anteeksi joltain ihan vain siksi että se on nainen. Liikunta on liikuuntaa ja harrastus on harrastus ja kontaktia kontaktilajeissa tapahtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aijotko kokeilla tuota mitä ehdotin? Se kyllä kannattaa. Voisi olla paikallaan rentouttaa yleistä tunnelmaa jopa siten, että otat puheenvuoron itsellesi heti seuraavan harrastuskerran alussa ja kerrot suoraan ja rehellisesti ettet ole tullut tänne koskettelemaan yhdenkään paikalla olevan naisen rintoja, eikä sellainen itse asiassa kävisi edes mielesi vieressäkään. Usko pois, näin ylimääräinen jännite karisee heti alussa kuin taivaan tuuliin ja tulet avosylin vastaanotetuksi naisjoukkoon. Voit myös varmistaa viestin perille menoa toteamalla minkälaisia naisia preferoit, eikä mielestäsi paikalla ole yhtään sellaista johon tarkoitushakuisesti kajoaisitkaan, eikä olisi ollut edes kymmenen vuotta sitten samalla kokoonpanolla kun nyt katselet porukkaa tarkemmin. Näin naiset kokevat olevansa turvassa ja arvostettuja, eikä miehisyytesi uhkaa heitä enää niin pahasti. 2

Komppaan! On hyva miettia kaikkia tuollaisia juttuja, naiset ovat niin heikkoja ja traumatisoituneita ja miehisyytesi niin vahvaa etta voi tulla vaikeita tilanteita jotka on hyva ennakoida. Eihan naisten seurassa voi olla luontevasti ja kohdata heita ihmisina kun niilla kuitenkin on se vagina. 3

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat