Kuinka saisin mieheni suostumaan kissan hankintaan?

Itkettää :-(

Mikään ei ole auttanut, vaikka olen jankuttanut hänelle asiasta jo monta vuotta ja meillä on ollut tästä asiasta hirveitä riitoja. Vaikka minä karjuisin naama punaisena, heittelen tavaroita, revin miestä tukasta, kiljun, kiroilen, haukun miestä, mylvin, karjun ja riehun niin kovasti kuin pystyn, niin mies vain istuu tyynesti paikallaan ja jankuttaa soinnuttomalla äänellä, että "Ei, sinä et hanki kissaa" ja tätä jatkuu monta tuntia päivässä melkein joka päivä. Kerran minä jo hankin kissanpennun, mutta mieheni raivostui, tappoi kissan, hakkasi minut ja lähti pois kotoa ollen viikon poissa!

Kommentit (7)

Vierailija

Kello on jo sen verran, että kkoululaistenh olisi syytä alkaa valmistautua unten maille. Muuten se äly ei kasva nykyisestä, joten on vaara jäädä debiiliksi loppuiäkseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole auttanut, vaikka olen jankuttanut hänelle asiasta jo monta vuotta ja meillä on ollut tästä asiasta hirveitä riitoja. Vaikka minä karjuisin naama punaisena, heittelen tavaroita, revin miestä tukasta, kiljun, kiroilen, haukun miestä, mylvin, karjun ja riehun niin kovasti kuin pystyn, niin mies vain istuu tyynesti paikallaan ja jankuttaa soinnuttomalla äänellä, että "Ei, sinä et hanki kissaa" ja tätä jatkuu monta tuntia päivässä melkein joka päivä. Kerran minä jo hankin kissanpennun, mutta mieheni raivostui, tappoi kissan, hakkasi minut ja lähti pois kotoa ollen viikon poissa!

Kissaihminen EI

- karju naama punaisena

- heittele tavaroita

- revi miestä tukasta

- kilju

- kiroile

- hauku miestä

- mylvi

- karju

- riehu

Kissaihmiset on cooleja.

Vierailija

Kannatta asettaa mielessään vaakakuppiin kissa ja mies. Kissa tosin kehrää kivasti mutta voittaako se miehen munan pikku pesään sijoitettuna?

Vierailija

Huono provo.

Itse aikoinaan vain hommasin kissan, ei oltu miehen kanssa seurusteltu vielä puolta vuotta joten tämä oli lähinnä ilmoitusluontoinen asia. Mies kiintyi kissaan kamalasti ja reiljn vuoden päästä ehdotti toista. Nyt meillä on kaksi karvaista palleroa. ♡

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Itse aikoinaan vain hommasin kissan, ei oltu miehen kanssa seurusteltu vielä puolta vuotta joten tämä oli lähinnä ilmoitusluontoinen asia. Mies kiintyi kissaan kamalasti ja reiljn vuoden päästä ehdotti toista. Nyt meillä on kaksi karvaista palleroa. ♡

ja varppina kusi haisee eteiseen saakka. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Tasan samoin täällä, haha :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat