Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, ettei hänen tasonsa riitä - pitäisikö uskoa?

Vierailija

Pyysin harrastuskurssilla tapaamaani miestä kahville. Hän sanoi, että olen kiva, mutta että hänen oma elämänsä on aivan solmussa ja ettei hänen tasonsa riitä minulle.

Minusta selitys oli jotenkin outo. Oliko tuo vain kömpelö tekosyy ilmaista, ettei oikeasti kiinnosta yhtään?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

joko voi kaunistella tai vilpittömästi kokea olvansa elämöntilanteensa tai muuten oman arvionsa mukaan luuseri. 
nämä itsearviot voi tietysti pettää reilustikin. 

Eli jos kiinnostaa kokeile kertoa että mieluummin itse arvioisit hänen tasonsa. 

m38

Vierailija

Eikö ole vain reilua, että mies kertoo rehellisesti tilanteensa? Tuskin sinä hänestä enää sen jälkeen olet kiinnostunut, jos hän kertoo pitkäaikaistyöttömyydestään ja mielenterveysongelmistaan.

Vierailija

Miehellä on varmaan jotain vaikeasti hyväksyttävää mukanaan. Esimerkiksi hän voi olla psykologisesti joltain osin sellainen, ettei vain osaa toimia monessa tilanteessa, missä yhteiskunta odottaa miehen toimivan. Jos olet valmis ottamaan miehen, joka ei ole normi tai on ehkä hyvinkin erilainen kuin muut...

Vierailija

Jospa hänen elämäntilanteensa on aivan solmussa juuri nyt ja hän ei tiedä itsekään, mitä haluaa. Hän ei myöskään halua satuttaa sinua tai antaa sinun ymmärtää liikaa. Ihmiselämään kun mahtuu kaikenlaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu tasoista ihmissuhteissa on kyllä automaattisesti omissa silmissäni epäkiinnostava ihminen.

Noo... tämä kommentti taas herättää vähän kysymyksiä sinun tasostasi? Moni ei pidä ahdasmielisiä ihmisiä kiinnostavina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu tasoista ihmissuhteissa on kyllä automaattisesti omissa silmissäni epäkiinnostava ihminen.

Noo... tämä kommentti taas herättää vähän kysymyksiä sinun tasostasi? Moni ei pidä ahdasmielisiä ihmisiä kiinnostavina.

Ei minua mitkään tasot kiinnosta. Minulla on hyvä mies, enkä kaipaa muiden kiinnostusta. En ole mielestäni ahdasmielinen, mutta sen verran kranttu, että olisin mieluummin yksin, kuin hölmön miehen kanssa.

Vierailija

Voi olla, että mies ei ole lukenut tätä palstaa niin paljon, että tietäisi, että taso-sanan käyttäminen tekee hänestä automaattisesti naisia vihaavan lassukkarunkkarin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pyysin harrastuskurssilla tapaamaani miestä kahville. Hän sanoi, että olen kiva, mutta että hänen oma elämänsä on aivan solmussa ja ettei hänen tasonsa riitä minulle.

Minusta selitys oli jotenkin outo. Oliko tuo vain kömpelö tekosyy ilmaista, ettei oikeasti kiinnosta yhtään?

Oli tosissaan.

Itsekkin tein nuoruudessa tuolla tavalla. Oli oma elämä solmussa ja tämän takia  torjuin muutaman naisen. Olin kuitenkin niin taukki etten kertonut tätä oikeaa syytä ja loukkaisin heitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat