Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei hänen tasonsa riitä - pitäisikö uskoa?

Vierailija
29.10.2015 |

Pyysin harrastuskurssilla tapaamaani miestä kahville. Hän sanoi, että olen kiva, mutta että hänen oma elämänsä on aivan solmussa ja ettei hänen tasonsa riitä minulle.

Minusta selitys oli jotenkin outo. Oliko tuo vain kömpelö tekosyy ilmaista, ettei oikeasti kiinnosta yhtään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet A-ryhmää, hän on vapaaehtoisesti ehkä D-ryhmää. Kertonee jotain.

Vierailija
2/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko voi kaunistella tai vilpittömästi kokea olvansa elämöntilanteensa tai muuten oman arvionsa mukaan luuseri. 
nämä itsearviot voi tietysti pettää reilustikin. 

Eli jos kiinnostaa kokeile kertoa että mieluummin itse arvioisit hänen tasonsa. 

m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vain reilua, että mies kertoo rehellisesti tilanteensa? Tuskin sinä hänestä enää sen jälkeen olet kiinnostunut, jos hän kertoo pitkäaikaistyöttömyydestään ja mielenterveysongelmistaan.

Vierailija
4/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmaan jotain vaikeasti hyväksyttävää mukanaan. Esimerkiksi hän voi olla psykologisesti joltain osin sellainen, ettei vain osaa toimia monessa tilanteessa, missä yhteiskunta odottaa miehen toimivan. Jos olet valmis ottamaan miehen, joka ei ole normi tai on ehkä hyvinkin erilainen kuin muut...

Vierailija
5/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustaso?

Sitten tulevaisuus olisi kyllä ollut kivinen.

Vierailija
6/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka lukee akkojen lehtiä.... taso romahti just.

Vierailija
7/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhuu tasoista ihmissuhteissa on kyllä automaattisesti omissa silmissäni epäkiinnostava ihminen.

Vierailija
8/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänen elämäntilanteensa on aivan solmussa juuri nyt ja hän ei tiedä itsekään, mitä haluaa. Hän ei myöskään halua satuttaa sinua tai antaa sinun ymmärtää liikaa. Ihmiselämään kun mahtuu kaikenlaista.

Vierailija
9/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu tasoista ihmissuhteissa on kyllä automaattisesti omissa silmissäni epäkiinnostava ihminen.

Noo... tämä kommentti taas herättää vähän kysymyksiä sinun tasostasi? Moni ei pidä ahdasmielisiä ihmisiä kiinnostavina.

Vierailija
10/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo... tämä kommentti taas herättää vähän kysymyksiä sinun tasostasi? Moni ei pidä ahdasmielisiä ihmisiä kiinnostavina.

Ei minua mitkään tasot kiinnosta. Minulla on hyvä mies, enkä kaipaa muiden kiinnostusta. En ole mielestäni ahdasmielinen, mutta sen verran kranttu, että olisin mieluummin yksin, kuin hölmön miehen kanssa.

Vierailija
11/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies ei ole lukenut tätä palstaa niin paljon, että tietäisi, että taso-sanan käyttäminen tekee hänestä automaattisesti naisia vihaavan lassukkarunkkarin.

Vierailija
12/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin harrastuskurssilla tapaamaani miestä kahville. Hän sanoi, että olen kiva, mutta että hänen oma elämänsä on aivan solmussa ja ettei hänen tasonsa riitä minulle.

Minusta selitys oli jotenkin outo. Oliko tuo vain kömpelö tekosyy ilmaista, ettei oikeasti kiinnosta yhtään?

Oli tosissaan.

Itsekkin tein nuoruudessa tuolla tavalla. Oli oma elämä solmussa ja tämän takia  torjuin muutaman naisen. Olin kuitenkin niin taukki etten kertonut tätä oikeaa syytä ja loukkaisin heitä.

Vierailija
13/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän häpeää sairauttaan tai työttömyyttään?

Vierailija
14/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuili sinulle

Vierailija
15/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää tasot oikein tarkoittaa? Onpas hölmöä.

Vierailija
16/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua mitkään tasot kiinnosta. Minulla on hyvä mies, enkä kaipaa muiden kiinnostusta. En ole mielestäni ahdasmielinen, mutta sen verran kranttu, että olisin mieluummin yksin, kuin hölmön miehen kanssa.

Eli tarkistat miehen tason. Hölmö mies ei ole tasoisesi, jos hölmöyttä on puhua vajaavuuksistaan. 

Vierailija
17/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa sanoa sille ettei haittaa, eikö voitaisi edes kokeilla.

Et ehkä tiedä sitä, ap, mutta kaikki naiset eivät välttämättä pidä siitä jos miehellä on heikkouksia (paitsi toki sellaisia kuten "mieheni on LIIAN kunnianhimoinen, aina pitää päihittää toiset bonareissa).

Vierailija
18/21 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimisin ihan samoin, koska ei minusta ole parisuhteeseen. Miksikö? Koska minusta ei koskaan tule yhtään mitään, tuskin koskaan saan vakituista työtäkään, siihen sitten yleinen nössöyteni päälle niin eihän minua kukaan kauaa katselisi, saati sitten että sen naisen vanhemmat hyväksyisivät minut. Voin vaan kuvitella miten kävisi jos minun pitäisi mennä tutustumaan naisen vanhempiin, ei varmaan olisi mitään asiaa sinne enää sen jälkeen ja varmasti tekisivät kaikkensa, että heidän tyttärensä jättäisi minut.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
19/21 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toimisin ihan samoin, koska ei minusta ole parisuhteeseen. Miksikö? Koska minusta ei koskaan tule yhtään mitään, tuskin koskaan saan vakituista työtäkään, siihen sitten yleinen nössöyteni päälle niin eihän minua kukaan kauaa katselisi, saati sitten että sen naisen vanhemmat hyväksyisivät minut. Voin vaan kuvitella miten kävisi jos minun pitäisi mennä tutustumaan naisen vanhempiin, ei varmaan olisi mitään asiaa sinne enää sen jälkeen ja varmasti tekisivät kaikkensa, että heidän tyttärensä jättäisi minut.

Terveisin Naispelko22

Voi että olet hassu, kun tuolla tavalla itse asettelet esteitä polullesi. Esimerkiksi minun mieheni on pitkäaikaistyötön ja monen mielestä varmaan nössö, mutta tykkään hänestä kuin hullu puurosta. Ja isäni on kuollut ja äitini muistihäiriöinen, joten heidän hyväksyntäänsä ei tarvitse miettiä. Toivottavasti sinäkin aikuiseksi kasvaessasi alat nähdä asiat vähän eri tavalla. Terveisin täti-ihminen 49 v.

Vierailija
20/21 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei kaikkien nuorten vanhemmat ole kovin kiinnostuneita lastensa asioista, vaikka olisivat hengissäkin. Aina ei edes pidetä yhteyttä jne. Toki silloin helposti voi miettiä, onko jälkikasvunsa kuinka pahasti traumatisoitunut ja pitäisikö kiertää kaukaa, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi