Suuttuuko tyttöystävä jos häneltä kysyy?
Suuttuuko tyttöystävä jos häneltä kysyy tai koittaa kauniisti ilmaista että hän on lihonnut sitten kesän? Kuinka tämä sanoa hänelle, tai voiko edes mies omalle tyttöystävälleen sanoa moista?
Kommentit (32)
Mikään pikku painonnousu ei juuri terveyteen vaikuta. Jos taas on lihonut paljon, tietää kyllä sen itsekin.
Mieheni on lihonut parin vuoden aikana semmoisen kolmekymmentä kiloa. En ole sanonut. Hän tietää. Mitään tarvetta ei palvele, että vielä vääntäisin veistä haavassa huomauttelemalla roikkuvista lihoista.
Loukkaamaan kyllä onnistuisin, mutta se ei ole tarkoituksenmukaista koska en häntä vihaa vaan rakastan. Kumpaa sinä teet, ap?
Vierailija kirjoitti:
Voi paino-ongelmatkin johtua sairaudesta.
Tämä myyttihän on kumottu useasti!
Kiitokset vastanneille, näin ketjun avanneena haluan kiittää runsaasta vastausmäärästä! Pyrin saamaan tyttöystäväni aloittamaan uuden urheiluharrastuksen, joko yhteisen tai sitten voi kaverinsa kanssa. Tosiaan hänellä on kilpaurheilijatausta, mutta suvussa paljon lihavuutta. Uskon, että hän itse on tiedostanut painonkertymisen, mutta tarvii minulta tukea asian suhteen. En aio ilmaista asiasta hänelle; kyllä talvella saa hieman ylimääräistä rasvakerrosta olla lämmittämässä kehoaan ;)
Itse olen myös nainen, joka lihoi n. 5kg kesän jälkeen suhteemme alkuaikoina. Aina ollut liikkumisen ja harrastusten aloittaminen vaikeaa ja asiaa pahensi se, että mies kielsi koko lihomisen. "Ethän sä oo yhtää lihonnu!" vaikka olisin tarvinnut sen potkun eteenpäin, et hei sä olet oikeesti lihonut, mene lenkille.
Yksi itkuraivari miehelle aiheesta; lopeta se valehtelu ja sano suoraan, ja kas kun palautteen jälkeen löyty sitä intoa mennä sinne lenkille. Sittemmin olen laihtunut ja pysynyt paino alhaalla, myös miehen kanssa urheillaan vaikka mieskään koskaan ole urheilusta tykännyt.
Mies tietenkään läskiksi haukkunut, mutta ihan asiallisesti rupesi välillä sanomaan esimerkiks että ootko ajatellu mennä lenkille ja muuta vastaavaa. Aina kun kysyin niin mies sanoi suoraan että kyllähän vähän oot lihonnu
Senkus sanot. Suosittelen hienovaraista lähestymistapaa. "Rakastan sua minkä kokoisena tahansa, mutta olis kiva jos lähtisit mun kanssa joskus vaikka lenkille."
Väitteletkö neljä-vuotiaan lapsen kanssa siitä, miksi hänen ei pitäisi syödä karkkia aamupalaksi tai lyötkö henkisesti jälkeenjäänyttä takaisin, kun hän lyö sinua ensin?!
Huomaatko yhtään miten naiset esim. tässä keskustelussa käyttäytyy?! Kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki lelut ja karkit. :D
Onko naiset niin jälkeen jääneitä, ettei voi sanoa, että "Taidat olla lihonut sitten kesän"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa siellä sun ruudun takana olla aika pinnallinen tyyppi kun ei osaa yhdistää painonnousua yhtään mihinkään muuhun kuin ulkonäköön....
Olen mies.
Lisäksi otan ennemmin pullean naisen kuin laihan.
Ei vittu :D "Taidat olla pinnallinen" -> "Olen mies"
Mikään mun viestissä ei ollut sukupuolittavaa, ellet sitten tosiaan luule että vain nainen voi olla pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka on lihonut?
Onko sinulle ihan sama jos oma puolisosi lihoo?
En sanoisi lihomisesta, se nyt vaan on jo tapahtunut. Kyllä sen sanominen satuttaa, ja en kyllä tiedä miten ei olis itse huomannut jos huomattavasti on lihonnut. Jos vain pari kiloa, niin älä varsinkaan puutu, kyllä kilot saa vähän heitellä.
jos jotenkin haluat puuttua, niin just noi harrastukset on hyvä! Tai sit jotenki leikkisästi et "meidän pitäs oikeesti lopettaa tää herkuttelu, tai ollaan kohta kaks palloo! Ensviikolla alkaa tiukka kuuri" tms.
Minusta ei voi. Tai voi, jos haluaa saada kunnon riidan aikaiseksi ja "kipsan kiinni" pitkäksi aikaa.
Voisit sen sijaan ostaa kotiin (asutteko yhdessä?) terveellistä ruokaa ja napata tyttöystävän kävelylle aiempaa useammin. Tekee hyvää teille molemmille ;-)
Miten lihominen ja miehen peniksen koko tai potenssiongelma liittyy toisiin? Naiset kyllä töksäyttelevät heittoja miehen painosta, mutta naisten omasta painosta se ei ole sallittua. Miksi ei? Koska naiset eivät ajattele muiden tunteita. Se on aina se minä.