Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuuko tyttöystävä jos häneltä kysyy?

suklaasimo21v

Suuttuuko tyttöystävä jos häneltä kysyy tai koittaa kauniisti ilmaista että hän on  lihonnut sitten kesän? Kuinka tämä sanoa hänelle, tai voiko edes mies omalle tyttöystävälleen sanoa moista? 

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Ei saa kysyä, mutta voit saada tyttöystävän laihtumaan vähentämällä yhteisiä herkkuiltoja, tee vaikka terveellisempää ruokaa ja kannusta mukaasi lenkille tai johonkin liikuntaan, josta tykkäätte.

Vierailija

Riippuu varmaan tyttöystävästä ja tämän itsetunnosta. Huomattava merkitys on toki myös tavalla esittää asia. Ihan varmasti suuttuu jos töksäyttää tyyliin " hyi vittu susta on tullu läski"

Vierailija

Luuletko tyttöystävääsi tyhmäksi? Kyllä hän asian varmaan itsekin tietää. Tärkeämpi kysymys tässä nyt on että mitä lihominen tarkoittaa sinulle, etkö enää halua olla hänen kanssaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka on lihonut?

Haluatko, että luettelen tähän kaikki painonnousun mahdolliset riskit?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluatko, että luettelen tähän kaikki painonnousun mahdolliset riskit?!

Kuten sun pinnallisuuden ja kolaukseen egoon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä säkään suutu jos hän kysyy sulta, onko sulla vähän kutistunut

aika asiaton kommentti. 

Minun eksäni sanoi, että sitten sanot jos päästän itseni lihoamaan tai muuten en huolehdi itsestäni. Ei sitä helpolla sanota tai ilmaista, mitkään kiertäen kannustelut terveempään elämään ei toimineet. Sitten eron jälkeen hirmu haukkuminen kun en ollut kertonut. Just joo oli ihan tarpeeksi hankalaa ilmankin sitä että olisin maininnut lihoamisen ääneen. 

nää on oikeasti hankalia. Kyse ei ole siitä että olisi huolissaan kumppaninsa ulkonäöstä vaan hänen hyvinvoinnistaan. Mutta oikeasti aika mahdoton sanoa ääneen ilman kriiseilyä. VAIKKA JOSKUS se saattaisi olla tarpeen, että liikaa syövä tajuaisi tilanteen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ethän sitten itse loukkaannu, kun tuleva vaimosi tuskailee mahdollisia potenssiongelmiasi?

Anteeksi nyt vaan, mutta painoon voi vaikuttaa. Potenssiongelmiinkin  toki voi, jos se johtuu painosta. Mutta muuten on aliarvoista vedota ongelmaan, joiden takaa löytyy monta kertaa sairaudet jolle ei voi mitään.

Vierailija

No mä olenkin kenties harvinaisuus, mutta mä en siitä suuttuisi. Kiloistahan siinä vaan on kyse. Mullakin on viime vuosina tullut parisen lisäkiloa ja kun kävin vaa'alla ja ihmettelin ääneen että missä ne nyt sitten oikein on, kun periaatteessa ei juurikaan näy, että onko ne tossa kessin kohdalla, niin mies sanoi että niin kai on, on ne. Onko se jotenkin loukkaavaa nyt sitten? Tosin itse olin aloitteellinen kun ääneen pohdin sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tyttöystävääsi tyhmäksi? Kyllä hän asian varmaan itsekin tietää. Tärkeämpi kysymys tässä nyt on että mitä lihominen tarkoittaa sinulle, etkö enää halua olla hänen kanssaan?

Aika moni ei muuten tajua lihoneensa. Kun ei punnitse itseään säännöllisesti ei sitä huomaa kuin vaatteista, ja mulla ainakin on sen verran väljä ja mukava tyyli etteivät vaatteet ala puristaa ekan 10 kg:n aikana. 

Ihmismieli myös on kova selittelemään - on nesteturvotusta, pesussa kutistumista ja naisilla usein myös mysteerisiä taikalihaksia jotka kasvavat valtavasti kun kävelee töihin.

Vierailija

Meillä asiaa lähdettiin purkamaan juurikin tuon terveyden kautta. Olin väsynyt, hengästyin helpommin ja pahin oli kuorsaus :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat