Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Romanttisissa ajatuksissa aina neitsyt nainen.

Vierailija
29.10.2015 |

En pysty ajattelemaan "ei- neitsyttä" romanttisesti. Häntä ajattelen lelula ja seksikumppania, mutta romanttisia ajatuksia ei hänen kanssaan tule. En edes ihastu "ei neitsyeen". Saatan ihastua säännölliseen seksiin.

Mutta romanttisissa ajatuksissa on aina NEITSYT nainen. Viaton, puhdas ja kunnollinen neitsyt!

Olen 190cm akateeminen, komea ja hyvän kropan omistava mies. Minua luullaa kunnon naisten kaatajaksi (sitä olenkin), mutta unelmoin neitsyestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Tässä nykyisessä promiskuiteettisessa maailmassa niin monella naisella on oma lehmä ojassa, että neitsyihin suhtaudutaan pelolla ja varauksella. Sen voi kadottaa vain kerran. Sama koskee toki miehiäkin, mutta se ei olekaan ongelma, koska on helpompi löytää neitsytmies kuin puhtoinen nainen.

Vierailija
2/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny musulmaaniksi ja kuole uuden uskosi puolesta. Sitten niitä neitsyitä ropisee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse neitsyt? 

T. Neitsyt

Vierailija
4/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oikeasti haluaisin neitsyt-miehen...
T.neitsyt

Vierailija
5/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoo kuin et toivottavasti ei kukaan viaton neitsyt tiellesi osu. Kerran panisit ja olis taas seuraava neitsyt mielessä? Hyi helv... 

Vierailija
6/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kertoo siitä, että olet tunne-elämältäsi kehittymätön ja pelkäät naisia ja naisen seksuaalisuutta.

Vierailija
7/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tunnen yhden naisen, joka on neitsyt. Ihan kunnon sellainen kun on reilu 40-vuotias, joten todella osannut pitää haarat kiinni. Kiinnostaisiko?

Vierailija
8/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies joka valitsee naisen sillä perusteella ettei nainen välitä seksistä, ja alkuhuuman mentyä ohi alkaa ulista kun nainen ei edelleenkään välitä seksistä.

Säälittävää.

Vierailija
9/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vääristynyt käsitys neitsyistä...

Vierailija
10/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mies joka valitsee naisen sillä perusteella ettei nainen välitä seksistä, ja alkuhuuman mentyä ohi alkaa ulista kun nainen ei edelleenkään välitä seksistä.

Säälittävää.

Tässä on kyllä vinha perä. AP taitaa kyllä olla niitä madonna-huora miehiä jotka hommaa sen "romattisen" kumppanin lähinnä tulevia lapsia kaitsemaan, ja lihalliset ilot hoidetaan sitten niiden likaisten huorien kanssa. Ei käy kyllä tulevaa vaimoa kateeksi.

Vierailija
11/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon neitsyt, mutta en kiinnostunut ihmisistä jotka ajattelee noin. Haluan että mussa on muutakin haluttavaa ku neitsyys.

Vierailija
12/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä romanttista on pökkiä nahan riekaletta ja saada vielä aktin päätteeksi munansa veren peittoon?

Vierailija
13/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.neitsyt

Eipä taas yllätä yläpeukkujen määrä palstan kaksinaismoralisteilla.

Vierailija
14/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen romanttisessa mielessä vain komeista alfauroksista. Oikeastaan pystyn kiihottumaankin vain tällaisista miehistä. Eli jos haluaisin intohimoisen, eroottisen ja romanttisen suhteen, niin minun pitäisi löytää upea itsevarma uros. Todellisuudessa tarjolla on vain vähän toisenlaisia miehiä...

Vierailija
15/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.neitsyt

Eipä taas yllätä yläpeukkujen määrä palstan kaksinaismoralisteilla.

öö anteeks mitä..?

Vierailija
16/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Tässä on kyllä vinha perä. AP taitaa kyllä olla niitä madonna-huora miehiä jotka hommaa sen "romattisen" kumppanin lähinnä tulevia lapsia kaitsemaan, ja lihalliset ilot hoidetaan sitten niiden likaisten huorien kanssa. Ei käy kyllä tulevaa vaimoa kateeksi.

Madonna/huora-kortti lyöty pöytään jo ensimmäisellä sivulla. Menee ihan vanhaan kaavan mukaan tämäkin ketju. :D

Vierailija
17/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Minä kyllä välitän seksistä paljonkin vaikka olen neitsyt. Tai siis haluaisin kyllä seksiä varmaan joka päivä, mutta kun jostain syystä en ole kelvannut parisuhteeseen ja seksisuhdetta en halua, niin olen sitten ilman. Mutta olen samaa mieltä että ap on säälittävä.

N22

Vierailija
18/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Madonna/huora-kortti lyöty pöytään jo ensimmäisellä sivulla. Menee ihan vanhaan kaavan mukaan tämäkin ketju. :D

No mitä muuta sitten odotit näin vanhan kaavan mukaan tehdyltä provoavaukselta?

Vierailija
19/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoitan AP:n postauksen toinen madonna-huora mies

M26

Vierailija
20/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi terroristimiehet kupsahdettuaan olla hiukan pettyneitä kun neitsyiden sijaan joutuvatkin pakenemaan iäisyytensä hiilihangotarzania.