Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen seksuaalinen haluttomuus kun vaimo raskaana

Vierailija

Olen nyt viimeisimmilläni raskaana, ja meillä on ollut seksiä lähes koko raskauteni ajan. Välillä mies on pelännyt että satuttaa minua tai vauvaa mutta kun olen kertonut että haluan seksiä niin olen sitä myös saanut. Ainoa ongelma on ollut se että mies laukeaa alle 5minuutin. Viimeiset pari viikkoa on ollut hiljaisempaa, ja vaikka koitan välillä  ehdottaa niin mies uppoutuu whatsappiin tai katselemaan telkkaria.. Eilen mies lähetteli illalla kuvia peniksestään ennen kotiin tuloa ja odottelin kuumeisesti että NO NYT! Mutta kun menimme sänkyyn, hän jäi katselemaan televisiota ja kun koitin tehdä aloitusta hän torjui minut täysin. Olen ehdottanut myös että voin ottaa suihin häneltä, koska saan itsekunnioitus jo siitä. Välillä on käynyt mutta viim 3viikkoa hän on kieltäytynyt siitäkin.. En usko että miehelläni olisi toinen nainen mutta väkisin tulee sellaista mietittyä..

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mieheni kyllä suukottelee ja silittelee minua mutta kaipaan niiiiiiiin paljon seksiä ja kohta tulee väkisinkin vähän "pitempi" tauko synnytyksen jälkeen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että onko muilla raskaana olevilla/olleilla vastaavaa kokemusta?

Puhu sen miehesi kanssa! Mitä sä niillä muiden kokemuksilla teet? Vain miehesi voi sinulle kertoa mistä kiikastaa.

m

Minä en ainakaan pystynyt kun oli se kamala möhömaha ja jotenkin aina ajatuksiin tuli lapsi mikä on siellä, yritä siinä sitten kullilla tökkiä, ei kiitos.
Enkä sen jälkeen enää ole pillua saanutkaan kuin säälistä muutaman kerran ja lapsi on jo 3v

Vierailija

Minäkin olen viimeisellä kolmanneksella  raskaana. Meillä ongelma on ehkä päinvastoin: miehellä kyllä haluja olisi enemmänkin, mutta minua ei kiinnosta nyt yhtään. Kroppani ei tunnu nyt omalta eikä alapääkään: olo on kömpelö kuin uppotukilla ja kaikinpuolin hankala. Olen asentorajoitteinen ja henkeä ahdistaa nopeaan. Alapää on jotenkin "lytyssä" ja yhdyntä sattuukin vähän tietyissä asennoissa. Ja sitten vielä kun tämä ns. kolmas pyörä potkii samanaikaisesti rakkoon/kylkiluihin, vie sekin huomiota tilanteelta. Lopputuloksena vielä vähintäänkin supistaa tovin.

Mies kyllä ymmärtää että fyysisesti tilanne on nyt erikoinen, emmekä täysin ole seksiä jättäneet, siihen vaan ajautuu muun hellinnän seurauksena. Mutta enimmäkseen läheisyys on nyt juurikin vain sitä läheisyyttä halien, silitellen, hieroen...

Ap, minäkin kannatan juttelua miehesi kanssa: toisille  raskaus vaan on turn-off. Kahden aikuisen pitäisi pystyä puhumaan seksistä kunnolla ihan niin kuin se on ja miltä tuntuu. Ja myös ilmaisemaan tuntonsa ja pelkonsa vaikkapa siitä toisesta naisestakin.

Oma mieheni kertoi myös että alapääni tuntuma on erilainen hänellekin ja kömpelyyden tuoma "passiivisuus" on toki vähän latistavaa myös, mutta kestää tilanteen kyllä aikuisena ihmisenä ja tietää asian olevan tilapäinen, eikä oikeastaan kummankaan käsissä. Mies taitaa vaan olla tyytyväinen että saa paineensa purettua jotenkin ja pääsee rasialle edes vähäsen :)

Vierailija

Itkin itseni yöllä uneen tän asian takia. Koska en pysty puhumaan hänelle! Kaksi vaihtoehtoa, joko hän ei kuuntele tai itken ja hänen mielipiteensä on se että mitä vittua itken hänelle tollasta. 

Vierailija

Lisäys tuohon 9, eli ehkä taas senkin kuvittelen/pelkään etten pysty puhumaan. Ku oo niin herkillä tästä.. Vaikka tiedän et toisaalta turha asia, just tilapäinen juttu. Kiitos 8, niin se varmaan on että helpottaa edes välillä päästä purkamaan ja sit se mun passiivisuus syö vähän himoja. Mielelläni annan vaikka sen 5min kunhan saan tuntea miehen sisälläni. 

Vierailija

kannattaa lukea:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4338029/ketju/naiset_kokemuksia_haluttomu...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2427669/eri_suuntiin_menossa?changed=1446...

vaikka nyt noi kaksi ketjua. Ja sitten mieti kuinka "epäreilua" on olla pari viikkoa ilman huomiota. Hiukan suhteellisuuden tajua näihin. 

Eli koita keskustella (parkumatta) kahvipöydässä, älä syyttele, koita ymmärtää että mieskin saa olla haluamatta ja hänellekin vanhemmuus ja syntyvä lapsi ovat isoja muutoksia. 

Vierailija

No ei ole kokemusta tuollaisesta.Mies halusi edelleen kovasti vaikka synnytys lähestyi.Itse toppuutelin.Paska mies.

Vierailija

Ei, mutta ne liittyy siihen, että parisuhteissa on usein jaksoja jolloin seksiä ei ole. Ja usein toisen haluttomuuteen on vaikea saada selkeää vastausta, eikä hirmu niskaanhengittäminen todellakaan auta. Miesten oletetaan kiltisti olevan ilman läheisyyttä kuukausikaupalla, mutta jos elämäntilanteen suurissa muutoksissa miestä ei haluta pariin viikkoon on hirmu kriisi, tai kuten pari viestiä ylempänä "paska mies". 

Se on ihan normaalia että halut ei ole koko ajan päällä, varsinkin suurten muutosten aikaan. Miehellä saattaa ajatukset aina livetä vauvaan, mikä latistaa fiilikset. Tai miljoona muuta syytä. Anna hiukan tilaa. 

Enkä muuten ole niin varma, etteikö linkkaamieni ketjujen lukeminen olisi hyödyllistä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat