Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koht 21-vuotias neitsyt mitä tehdä ??

nihkeäpillu
29.10.2015 |

niimpä tuleeko sitä munaa jonossa oon nainen.. Ei ku oikeesti mitä teen, must miehil tai pojil se on poikuus.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö dildoa kotona yksin ollessa?

Vierailija
2/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, et ole oikea ihminen vaan mielikuvituksen tuotetta, luojana noin 32 vuotias mies (mistäs minä sen tiedän voit itse asiassa olla 16-58v). Onko töissä hiljaista vai oletko vailla työtä? eikö ole mitään LoL peliä päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän pääse neitsyydestäsi eroon, jos haluat. Laita tänne vain mistä olet, niin vähintään kymmenen miestä taistelee huomiostasi.

Vierailija
4/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uskomattomalta, mutta netissä on ihan oikeasti fiksuja nuoria miehiä, jotka ovat luotettavia seksikumppaneita.

Vierailija
5/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelet vielä. Itse menetin neitsyyteni 25-vuotiaana enkä hävinnyt mitään. Nyt olen vakiosuhteessa toisen seksikumppanini kanssa.

N33D

Vierailija
6/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tarjolla hyvää opetusta, ensin vaikka teoriaa ja sitten käytäntöä. Kaikki ihmiset on erilaisia, joten sen mukaan. Olishan se eka kerta hyvä olla ihan miellyttävä, ei ainakaan mitään humalaisten sähellystä.

Vierailija
7/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli oikeesti fakta, petyin. En mitään dildoja käyttele. Jotain oon tanssinut yksin vähän niin ku harrastaisin seksiä näkymättömän kanssa tyyppisiä juttuja oon tehnyt, joten oon oikein tuhma.

Vierailija
8/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis joo on kyl fakta ettei mulla oo töitää xD mut emmä silti aatellut huoraks ryhtyy.

Vierailija
9/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin aina toivonut mulla olevan ikuisesti joku sama poikaystävä, joka ei tyyliin pettäis jne.

Vierailija
10/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet? Voitaisiin tutustua ja katsoa halutaanko mennä pidemmälle. :) T. Saman statuksen omistava M19

Vierailija
11/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli oikeesti fakta, petyin. En mitään dildoja käyttele. Jotain oon tanssinut yksin vähän niin ku harrastaisin seksiä näkymättömän kanssa tyyppisiä juttuja oon tehnyt, joten oon oikein tuhma.

sheivaatko kaikki pois?

Vierailija
12/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomesta oon, enkä oo koskaan ollut posliini pillu ::00 bikinirajoi oon sheivaillut, lapset on posliineja, mut se et oon viaton ei tarkota et ihan lapsi oon, vaikka ehkä melkoisen. Oon 94 jos toi yks vastaajista on 19 meinaaks se sitä et se on 97?? 

Vierailija
13/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyylillä oo mitään masturboinut sinäänsä mut ehkä tanssinut tai jumppaillut kuvitellen että saatto mennä vähän seksin harrastamisen näköiseksi. Haamujen kanssa seksiä vissiinki mul :0

14/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 96 iköluokkaa ja ehkä vähän keskivertoa kypsempi :) ois kiva kyl tutustuu jos oot kiinnostunu. :)

Vierailija
15/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua hmm.. En kyllä tiiä uskollanko näyttää oikeita kasvojani, ois nöyryytys varsinkin jos tiedettäis jo jostain. Pistin muuten tänään tästä samasta aiheesta suomi24 palstalle semi samaan aikaan neitsyys ja poikuus osastolle ja selitin jotain noloo itsestäni. Meen nyt kattoo onks sinne tullut mitään uutta. ::00 läpällä saa olla turhautunut ja kirjoitella tälläisiin anosti ja olla nolo. ::00 mis itte asut : D

Vierailija
16/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä oot vissiin kyl liian kypsä mulle :0 ku luen näit mun noloi viestei

17/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä tuo nyt nii noloo oo :D saa avautuu mistä haluaa mistä ei kavereilleen välttis huutelis. :) Mut mä oon tampereen seudulta ite,ja tunnen ite pääasiassa omanikäsiä tai nuorempia etelä-suomest että tuskin tunnetaa :D Mut voidaan me jutella jossain eka ja sit vaihtaa infoi jos haluaa :)

18/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä määki nolo osaan olla ja pistää vaikka jonku kohtauksen pystyy naisen takia. :) että älä oo huolissas :)

Vierailija
19/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä täällä ihan niin noloo, mut tuol suomi24 palstalla vielä nolompaa, ku kunnon romaaneja selittelen sinne. XD Toi jonkun kohtauksen pystyyn naisen takii kuulosti tosi kummalle hyvällä vaan . BD

Et sinne suomi24 kuitenkaan varmaan tylsyyttäs mennyt lukee mitä pistin XD joku tampereelta myös väitti vastanneen mulle sinne . Itte oon aatellut johki stadiin muuttoo, en ainakaan pois etelä-suomest tai ku asun porukoilla D: ei kiva 

20/36 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielepiteensä kullakin mutta helppoahan se on että täälä voi hakua apua ja neuvoja täysin anonyymisti. Turha siitä o nolostua. Meinasin tolla kohtauksella sitä että oon valmis tekemää jotain romanttista ihmisten edessä vain tehdäkseni vaikutuksen naiseen :) ja mitä tohon 24 tulee niin en oo käyny. Itekki tosiaa vielä porukoilla asun mutta jyväskylään muutto täs vuoden sisäl. :) mut haluuks vaihtaa vaik sähköpostei nii jutellaa :)