Facebook tärkeämpi.

Vierailija

Seurustelukaverini laittaa aina ensin facebook ryhmään hyvät huomenet, minulle paljon myöhemmin jos silloinkaan.

Samoin joskus kun viestitellään niin sanoo lopettavansa kun on kiire johonkin, silti päivityksiä ja kommentteja tulee faceen senkin jälkeen.

Onkohan jotenkin riippuvainen facebookissa saamastaan huomiosta kommentteihinsa, vai onko tämä nykyään ihan tavallista.

Tai sitten ei vain välitä minusta tarpeeksi. Itse kuitenkin huomioin hänet aina ensimmäisenä.

Kommentit (2)

Vierailija

Mun entinen mies on naamakirja riippuvainen.. kaverit tiesi kaiken, mutta mulle ei viittinyt puhua, olisi pitänyt lukea se naamakirjasta. 

Erohan siinä tuli ja tästä syystä, minulla ei ole vieläkään naamakirjaa, eikä tule. Mun elämä on mun elämä, eikä puolituttujen kavereitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen mies on naamakirja riippuvainen.. kaverit tiesi kaiken, mutta mulle ei viittinyt puhua, olisi pitänyt lukea se naamakirjasta. 

Erohan siinä tuli ja tästä syystä, minulla ei ole vieläkään naamakirjaa, eikä tule. Mun elämä on mun elämä, eikä puolituttujen kavereitten.

Sä voit kyllä ihan ite päättää siellä facebookissakin, ketkä sun juttujas näkee. Kavereiks siellä ei tartte ottaa kuin just heidät, ketkä itte haluat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat