Voiko anoppia estää näkemästä lasta?

Vierailija

Eli anopillani on minulle lähestymiskielto ja olen nyt raskaana. Minua huolettaa, että lapseni joutuu ikinä hänen vaikutuksensa alaiseksi. Millaisilla konkreettisia keinoja minulta lölytyy? Mieheni kanssa olen puhunut,; mutta hän ei ota asiaa vakavasti. Hän kyllä myöntyi, kun sanoin, etten halua sitä naista ikinä 100 metriä lähemmäs lastani.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopillasi on sinulle lähestymiskielto?

Koska on esim. uhkaillut miestäni sillä, että tappaa minut jos ei muuten hankkiudu minusta eroon ja miten minut pitäisi pakkosterilisoida, koska minä en ainakaan saa lisääntyä.
-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopillasi on sinulle lähestymiskielto?

Koska on esim. uhkaillut miestäni sillä, että tappaa minut jos ei muuten hankkiudu minusta eroon ja miten minut pitäisi pakkosterilisoida, koska minä en ainakaan saa lisääntyä.
-Ap

Eli sinulla on anopillesi lähestymiskielto. Suomen kieli on vaikea kieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai noin päinkö se oikeesti on? Itse olisin ilman muuta ajatellut että sillä on lähestysmiskielto, joka ei saa lähestyä, eli jolta on lähestyminen kielletty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai noin päinkö se oikeesti on? Itse olisin ilman muuta ajatellut että sillä on lähestysmiskielto, joka ei saa lähestyä, eli jolta on lähestyminen kielletty.

Anteeksi virheestä ja kiitos avusta! Olen siis aina miettinyt tämän väärin päin! Ajattelin, että koska anoppi ei saa lähestyä minua=hänellä on minulle lähestymiskielto. Kiitos kuitenkin avusta, hyvä kun opin nyt eikä sitten kun joudun mahdollisesti selvittämään asioita kun anoppi yrittää tunkeutua jotain kautta katsomaan lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi virheestä ja kiitos avusta! Olen siis aina miettinyt tämän väärin päin! Ajattelin, että koska anoppi ei saa lähestyä minua=hänellä on minulle lähestymiskielto. Kiitos kuitenkin avusta, hyvä kun opin nyt eikä sitten kun joudun mahdollisesti selvittämään asioita kun anoppi yrittää tunkeutua jotain kautta katsomaan lasta.

Tämä siis Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat