Arvaa mistä sarjasta seuraava repliikki on-peli :)
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
"Ja vielä pesäpallomailalla!!"
Izmo Laitela Salkkareista
"sori et toi vesan tulo laskee aina tunnelmaa."
"...Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä"
"A friend named Crystal? Who are you? Hugh Hefner?"
"So when you lost your virginity, I was playing Magic: The Gathering."
"The Babylon Project was our last, best hope for peace. It failed."
Vierailija kirjoitti:
"...Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä"
En tiedä tän kun elokuvasta Pitkä kuuma kesä?
"Lepää rauhassa, jälleen näkemisen toivossa, toisella puolella, jos on tilaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialliset hommat suoritetaan, muuten olla kuin Ellun kanat.
Tuli ekana mieleen Tuntematon-leffa, mutta en kyllä keksi missä sarjassa on ollut.
Anteeksi, lainasin elokuvasta. Katsotaanko nykyään muuta kuin amerikkalaista hölöpölöö?
"Nykyään melkein kaikki on jännää."
"Siivoamaan laittoi... Se on jännä, miten tylsää tääkin on. Tylsää, mut silti jännää..."
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, lainasin elokuvasta. Katsotaanko nykyään muuta kuin amerikkalaista hölöpölöö?
Katsotaan toki. Brittisarjat on laadukkaita. Saksalaiset tekee hyviä dekkareita. Pohjoismaiset rikossarjat on intohimoni. Suomalaisia sarjojakin tulee tuutin täydeltä. Jokaiselle jotain.
"-Joku sisäpiirissä vuotaa kuin seula."
"-Nykään on vaikeaa löytää luotettavia ystäviä".
Vierailija kirjoitti:
"sori et toi vesan tulo laskee aina tunnelmaa."
Kumman kaa?
Vierailija kirjoitti:
"Aye."
Outlander
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään melkein kaikki on jännää."
"Siivoamaan laittoi... Se on jännä, miten tylsää tääkin on. Tylsää, mut silti jännää..."
Pasila?
Vierailija kirjoitti:
"Aye."
Groundskeeper Willie Simpsoneista?
"Wait, wait. I think I can explain this whole thing. Marklar, these Marklars want to change your Marklar. They don't want this Marklar or any of his Marklars to live here because it's bad for their Marklar. They use Marklar to try and force Marklars to believe their Marklar. If you let them stay here, they will build Marklars and Marklars. They will take all of your Marklars and replace them with Marklars. These Marklars have no good Marklars to live on Marklars so they must come here to Marklar. Please, let these Marklars stay where they can grow and prosper without any Marklars, Marklars or Marklars."
Putouksesta se Rönkkö? Svetlanan anoppi.