Opinnäytetyön tekijät !
Kuinka saatte järjestettyä aikaa opinnäytetyön tekemiseen?
Auttaako mies tai isovanhemmat hoidossa kun keskitytte kirjoittamiseen ?
-marica28 ja poika 2,5kk
Kommentit (5)
Tarkoituksena olisi aloittaa opinnäytetyön kirjoittaminen lähipäivinä. Olen suunnitellut kirjoittavani iltaisin, kun mies vahtii 8 kk ikäistä poikaamme. Jos homma ei meinaa suunnitellulla tavalla luistaa, niin menen varmaankin iltaisin koululle tekemään työtä.
Oletko itse jo aloittanut opinnäytteen tekemisen?
tosiaan aloittelen vasta AMK:n opinnäytetyötä.
Ajattelin myös että mies saa hoitaa iltaisin muutamana päivänä viikossa ja viikonloppuna voi vaikka kirjastoon lähteä kirjoittamaan.
Isovanhempiakin ajatelin kysyä silloin tällöin illaksi hoitamaan.
Saas nähdä miten käy :)
-marica
Tosin aloittelemassa vasta opinnäytetyötä...
Etukäteen ja naiivisti ajateltuna tuntui ihan hyvältä idealta, että äitiyslomalla voisin tuota jo alkaa työstämään...Ja pah...Mitään en ole saanut aikaiseksi. Oikein toden teolla olisi tarkoitus alkaa sitä tekemään ensi syksynä kun palaan kouluun ja mies jää silloin vuoden ikäisen tytön kanssa kotiin...Joten periaatteessa minulla pitäisi olla aikaa, mutta kun mies aikoo samalla tehdä osa-aika töitä niin saa nährä miten käy....
No jaksuja kaikille noiden parissa puurtaville :)
Mä kirjotan työtä päivällä kun tyttö nukkuu ulkona ja sitten illalla kun lapsi leikkii isänsä kanssa, mutta parhaiten työn tekeminen onnistuu yöllä kun muu perhe nukkuu
mies ottaa isyyslomaa ja tarvittaessa mummokin on luvannut tulla apuun. Kevään aikana on tarkoitus valmistua, vähän ehdin gradua ennen vauvaa aloitella, mutta paljon on vielä tekemistä. Vauva nyt 5 kk, oikeastaan vasta parin viikon ajan olen jaksanut ajatella koko asiaa, siihen asti jos jäi vauvanhoidolta vapaata, niin tein kyllä kaikkea muuta, esim. lepäsin. Nyt tuntuu, että jaksaakin taas opiskella.