Millainen nainen soittelee miehelleen useita kertoja päivässä?

Vierailija

Esimieheni vaimo on juurikin tuollainen tyyppi, eli saattaa soittaa muutaman kerran päivässä jotain asiaa miehelle kuten vaikka tyttären auton kanssa sattuneesta töppäyksistä, jostain omasta harrastusasiastaan, siitä voiko ostaa jonkun vaatteen tmv. Nainen siis saman työnantajan palveluksessa, mutta eri toimipisteessä. Minä olen jopa lapsillenikin sanonut että työaikana teen töitä enkä ehdi juttelemaan puhelimessa, mutta jos jotain ihan pakollista ja sillä hetkellä tapahtuvaa on niin voivat tietysti soittaa. Mieheni ei työajalla soittele, joskus saattaa laittaa viestin jostain oleellisesta asiasta.

Mikä ihme on naisella jonka täytyy pitkin päivää soitella (lapsetkin aikuisia), mieskin selkeästi vaivautunut mutta vastaa kuitenkin lähes aina?

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Onkohan vaan sinun tulkintasi (koska haluat asian olevan niin), että mies olisi vaivautunut? Mitä se sinulle kuuluu ylipäätään edes hänen puhelunsa? Missä muuten olet, kun niin selvästi kuulet mistä puhutaan, miehen vieressä kiehnäämässä?

Vierailija

Itse soittelen, samoin mieheni. Me haluamme kuulla toistemme äänen eikä vain " kylmiä" viestejä. Jos ei ole hyvä aika vastata soitamme kun ehdimme. Onko se sinulta pois jos he soittelevat?!

Vierailija

Minä soittelen mieheni kanssa päivittäin pienistäkin asioista, ja hän minun kanssa. Juuri siksi että on mukava kuulla toisen ääni. Puhelimen saa kiinni jos ei jostain syystä pysty vastaamaan puheluihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vaan sinun tulkintasi (koska haluat asian olevan niin), että mies olisi vaivautunut? Mitä se sinulle kuuluu ylipäätään edes hänen puhelunsa? Missä muuten olet, kun niin selvästi kuulet mistä puhutaan, miehen vieressä kiehnäämässä?

Tähän vastaus, kiitos! Miten joku voi olla selvillä mitä kenenkin puhelut koskee?! Omassa työpaikassani roolit on toisin päin. Esimies soittelee vaimolleen. Tämänkin tiedän kun vaimo illanistujaisissa kertoi miehensä tykkäävän soitella.

Vierailija

Siis ihan kokoustilanteissa soittelee ja mies vastaa, mutta sitten nolona ynähtelee kun vaimo kysyykin jotain voinko ostaa tällaisen ja tällaisen puseron ja onko meillä rahaa jne. Kyllä puhelun kuulee kun vieressä istuu vaikkei erityisesti kuuntelisi. Siis ihan järjetöntä työajan käyttöä. Eikä tosiaan lepertelystä ole kyse vaan ihan tällaisesta, eteisestä on palanut lamppu, se pitäs varmaan vaihtaa ennenkö joku kompastuu. Ja tuotako ei pysty työajan jälkeen kotona kertomaan vaan ihan erikseen pitää soittaa ja kun asia olisikin lyhyt vaan vaimo vaan jatkaa eestaas samaa asiaa. Vähän tulee välillä mieleen, että miestä vahditaan missä milloinkin liikkuu kun asiat tuntuvat olevan niin tikusta tehtyjä toisinaan. Ja mies aika usein puhelun jälkeen joko kiukkuisena tai naureskellen kertoo että vaimohan se siellä taas häiriköi. Epäilen kyllä läheisriippuvaista tai mustasukkaista vaimoa, mutta että joku mies vielä mahdollistaa tuollaisen käytöksen...ja työaikanakin.

ap

Vierailija

Omalle työkaverilleni (avokonttori viereinen pöytä) soitteli kotona pitkästyvä vaimo... siis sillä ei  ollut  muuta tekemistä kun raportoida aikuisten lastensa puheluita, että Minna tulee huomenna käymään ja Matti tiistaina syömään. Siis asioita, jotka ehtisi illansuussa jutskata kotonakin.

Mies sitten soitti kotiin lähtiessään, että tarviiko tuoda kaupasta jotain matkalla.

Ostoslistan voi laittaa tekstarina ja samana päivänä tapahtuvista asioista voi soittaakin tai jos tarvii kysyä käykö miehelle  joku juttu jota juuri ollaan sopimassa jossain muussa porukassa.

Mua ei siis suuremmin nuo puhelut haitanneet vaikka työkaveri vielä puhelun päälle niitä mulle raportoikin. En vain itse koe tarvetta pitää yhtetyttä perheeseen sen 8 tunnin aikana.

Meidän ja naapurin ekaluokkalaiset jäi joulun välipäivinä kaksin meille/naapurille. Selvisi että kaverin äiti oli soittanut päivän aikana 7 kertaa ja mun mies kerran....vähänkö tunsin olevani huono äiti kun en soittanut vaan arvelin lasten soittavan jos kysyttävää on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan kokoustilanteissa soittelee ja mies vastaa, mutta sitten nolona ynähtelee kun vaimo kysyykin jotain voinko ostaa tällaisen ja tällaisen puseron ja onko meillä rahaa jne. Kyllä puhelun kuulee kun vieressä istuu vaikkei erityisesti kuuntelisi. Siis ihan järjetöntä työajan käyttöä. Eikä tosiaan lepertelystä ole kyse vaan ihan tällaisesta, eteisestä on palanut lamppu, se pitäs varmaan vaihtaa ennenkö joku kompastuu. Ja tuotako ei pysty työajan jälkeen kotona kertomaan vaan ihan erikseen pitää soittaa ja kun asia olisikin lyhyt vaan vaimo vaan jatkaa eestaas samaa asiaa. Vähän tulee välillä mieleen, että miestä vahditaan missä milloinkin liikkuu kun asiat tuntuvat olevan niin tikusta tehtyjä toisinaan. Ja mies aika usein puhelun jälkeen joko kiukkuisena tai naureskellen kertoo että vaimohan se siellä taas häiriköi. Epäilen kyllä läheisriippuvaista tai mustasukkaista vaimoa, mutta että joku mies vielä mahdollistaa tuollaisen käytöksen...ja työaikanakin.

ap

Missä työpaikalla ylipäätään vastataan kokouksissa puheluihin? Eikö teillä osata käyttää kännykän vastaajaa tai sulkea sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies ei sulje kännykkäänsä ja vastaa, koska haluaa tehdä niin. Yhä kysyn. mitä se sinua haittaa? Miksi se sinua niin kiinnostaa?

Vierailija

No jos on keskinäisiä tiimin palavereita niin kyllä niissä toisinaan vastataan ja esimiehellä tietysti vielä eri juttu kun on koko lafkan pomo, siis myös vaimonsa vaikka onkin eri työpisteessä.

ap

Vierailija

Läheisriippuvainen, mustasukkainen, vailla itsetuntoa, vailla omaa elämää? Yksinäinen, sosiaalisesti eristynyt?

Jos lapset jo omillaan ja vaimo jostain syystä joutilaana kotona, niin ripustautuuhan sitä mieheen. 

Vierailija

Opeta esimiehelle miten puhelimen saa äänettömäksi kokouksen ajaksi. Ja käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja, kumpi olikaan tyhmempi toistaan. Yksin on aika vaikea soitella, joten takes two to tango. 

Vierailija

Kuka on  niin juntti että vastaa palaverissa kännykkään? Kummallista menoa. Se on eri asia jos tulee monta puhelua peräkkäin samasta numerosta, joka viittaa että nyt on joku tilanne päällä - silloin pyydetään anteeksi, ja sanotaan että tämä saattaa olla nyt jokin kiireinen asia, ja poistutaan neuvotteluhuoneesta vastaamaan puhelimeen.

Ja, itse soittelen miehelleni ja hän minulle välillä muutamaankin kertaan päivässä, koska rakastamme toisiamme ja haluamme kuulla toisemme äänen, ja jutella jostain vähäpätöisestä asiasta. Nämä puhelut pyrin hoitamaan niin ettei muut ole kuulolla.

Vierailija

Haittaa koska häiritsee työntekoa, venyttää palavereja enkä halua kuunnella kenenkään aivottomia juttuja paitojen ostamisista ym. etenkään työajallani.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sulje kännykkäänsä ja vastaa, koska haluaa tehdä niin. Yhä kysyn. mitä se sinua haittaa? Miksi se sinua niin kiinnostaa?

Ei sulla  sitten ole koskaan tilannetta, että työt pitää saada tehtyä ja joku älypää (=pomo eli ei voi kieltäytäkään) buukkaa jonkin maailman tärkeimmän kokouksen juuri siihen aikaan kun olit arvellut rauhassa saavasi hoitaa työn.

Sitten koko porukka siellä palaverissa odottaa kun jonkun vaimo soittaa sovituskopista voiko ostaa tän 10 euron rievun..... Kyllä mua haittaa koska teen sen palaverin viemän ajan niitä töitäni lauantai-iltana lasten mentyä nukkumaan, jotta maanantaiaamun deadline pitää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat