Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies yrittää, mitä tehdä

Vierailija

Varattu, parisuhteessa ja lapsiakin omaava mies on alkanut ottamaan yhteyttä. En itse hyväksy pettämistä ja tuntuu pahalta tämän miehen lasten äidin puolesta. Meillä on historiaa miehen kanssa, hän erosi lastensa äidistä ja meillä alkoi sitten jonkinlaista säpinää.  Sain tämän sitten lopulta tietää että ovat palanneet yhteen ja alkaneet yrittämään uudelleen lasten äidin kanssa ja jätinkin miehen omasta puolestani. Miehellä kesti pitkään ymmärtää etten hyväksy tämän toimintaa ja että turha olettaa minun olevan toinen nainen. Mutta jätti lopulta rauhaan.

No luulin tämän draaman olevan jo takanapäin, kunnes nyt olen taas saanut tältä mieheltä viestejä ja yhteyden ottoa. Kaipaa ja rakastaa. Kuitenkin tiedän että ovat ainakin näennäisesti yhdessä tämän lasten äidin kanssa, heidän keskenään sopimistaan asioista en tiedä. Minua itseä ei mies kiinnosta enää tippaakaan, seurustelen ja olen onnellinen, mutta minusta tuntuu pahalta naisen puolesta. 

Mietin ottaakko lasten äitiin yhteyttä ja "käräyttää" mies, vai ollakko vain hiljaa ja unohtaa molemmat. Tämä lasten äitikin on minut aikanaan suolannut perheen rikkojana, huornana, vaikka olin vain hyväuskoinen miehen uhri vailla parempaa tietoa. Enkä ollut ainut nainen mitä tällä miehellä oli. Ja luultavasti on tälläkin hetkellä muita naisia.

Kommentit (10)

Vierailija

Käräyttäisin. Petetty ansaitsee tilaisuuden mennä elämässään eteenpäin, varsinkin jos on jo uuden mahdollisuudenkin puolisolleen antanut.

Vierailija

Ota vaan yhteyttä niin voimme jutella avoimesti miten olemme uudelleen organisoineet suhteeme, emmekä ole enää kahden välisessä suljetussa parisuhteessa vaan molemmat saavat keskittyä lapseen,  itseään kehittäviin asioihin ja seksuaaliseen vapauteen.

Vierailija

.

-----------

Itse av päätät mitä teet. Jos sinusta on kiusallista, että varattu mies lähettää signaalseja, sano se hänelle, mutten se jatkuu. Hän kyllä löytää kohteen.

Vierailija

onko niin vaikeaa sanoa suoraan "EI kiinnosta, lopeta!"

tällainen "Miehellä kesti pitkään ymmärtää etten hyväksy tämän toimintaa" kertoo siitä että et sano suoraan. 

Voit toki kostaa, mutta itse en näe siinä mitään järkeä. Heidän suhteensa voi olla rakoilla mistä tahansa syystä, itse pysyisin kaukana. 

Vierailija

Avutonko sinä ap olet. Miten voi olla niin vaikeaa sanoa hänelle viestillä että älä enää kertaakaan ota minuun yhteyttä, jos kerran et sitä tahdo. Jos sitä sen sijaanb lähtee käräyttelemään ja ensinnäkin urkkimaan toisten asioita, eli alkaa leikkiä jotain hallitsijaa joka saa määrätä mitä kenellekin tapahtuu, niin huonosti voi käydä itsellekin. Etenkin sinulle itsellesi. Älä aliarvioi ihmisiä, ei koskaan kannattaisi.

Vierailija

Älä vastaa yhteydenottoihin. Anna ukkelin sekoilla itsekseen. Pese kätesi koko vyyhdistä, älä kusauttele, mutta älä vastaa yhteenkään viestiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ota vaan yhteyttä niin voimme jutella avoimesti miten olemme uudelleen organisoineet suhteeme, emmekä ole enää kahden välisessä suljetussa parisuhteessa vaan molemmat saavat keskittyä lapseen,  itseään kehittäviin asioihin ja seksuaaliseen vapauteen.

Jos tilanne on tämä, niin yhteydenotosta ei ole kenellekään mitään haittaa. Eikä varmaan ap:lle mitään tarvitse selostaa edes, sen kuin heittää hänen yhteydenottonsa roskakoriin ja jatkaa onnellista, vapautunutta, uutta elämäänsä kaikessa rauhassa. Tai voit vastata vain: "Kiitos yhteydenotostasi, olen lukenut viestin".

t. 2

Vierailija

Käräytä. "Voitko pyytää miestäsi lopettamaan mulle viestittelyn?" Laitat vaimolle, niin saa vähän itsekin köniinsä vanhoista huoritteluista.

Vierailija

Yksi vaihtoehto on ottaa uusi salainen numero. Sillä konstilla pääsin eroon puhelinmyyjistä ja entisestä poikaystävästä, joka aina kännissä soitteli keskellä yötä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat